Ga naar inhoud

hyperlink opent zichh niet


snowi

Aanbevolen berichten

Als ik een link op een document van Word office 2010 wil openen door zoals gewoonlijk te klikken op “hyperlink openen” dan verschijnt er volgend venstertje zoals onderaan getoond:

Door de link te kopiëren en te plakken in de browser Mozilla Firefox lukt het wel. (Mozilla Firefox die ik “herinitialiseerde” om te proberen, maar dat hielp niet).

Ik heb chkdsk gedaan alsook via “eigenschappen voor Windows XP (C:)” extra en “controle op fouten” “ het volume op fouten controleren” en via de DVD “Office Profess.2010” + “herstellen”. Doch geen reactie behalve dus zoal in het venster getoond.

Hierbij moet ik wel vermelden dat ik een serieus probleem heb gehad. Wegens plotse stroomuitval kreeg ik na het heropstarten slechts een volledig zwart scherm met 2 venstermeldingen. Namelijk:”services.exe en Isass.exe wordt niet gevonden” en “dienden terug geïnstalleerd te worden”. Doch klikken op OK in beide vensters en wat ook de enige mogelijkheid was, deed deze vensters verdwijnen en gaf dan een zwart, blijvend scherm. Dan met moeite (aanvaardde eerst het terugzetten van de BU niet) met Acronis toch een BU kunnen terugzetten waarna hij gelukkig terug normaal opstartte. Heeft dat er nu mee te maken weet ik niet maar ik had gehoopt dat ik door de verschillende werkwijzen zoals eerder vermeld, het wel verholpen zou zijn. Jammer genoeg niet dus.

Hopelijk kan het verholpen worden.

post-42414-1417705988,4482_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na Mozilla Firefox te hebben geïnitialiseerd, was er door Mozilla op mijn bureaublad een map geplaatst, genaamd "oude Firefox gegevens". Deze hen ik dan verwijderd en zonder ook maar iets meer te hebben gedaan, probeerde ik terug...en nu opent de hyperlink in Word wel! Een computer geeft vreugde, maar ook soms wel wat leed...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.