Ga naar inhoud

Inhoudsopgave in Word 2007 - missende items


GerJa73

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Enige tijd terug heb ik een groot aantal gedichten succesvol in een Word document opgeslagen met een automatische inhoudsopgave. Onlangs heb ik er een groot aantal gedichten aan toegevoegd en tussendoor de tabel bijgewerkt. Uiteindelijk kwam ik erachter dat na het bijwerken van de tabel behoorlijk wat items missen in de inhoudsopgave. Ik heb "Kop 1" voor de jaartallen gebruikt, "Kop 2" voor de maanden en "Kop 1" voor de titels van de gedichten. De missende items (enkele maanden en de daaronder vallende gedichten en op andere plekken enkele gedichten-titels) hebben het juiste format en na gedicht nr. 820 wordt er niks meer getoond, terwijl er nu ca. 900 gedichten in 't document staan.

Is het simpelweg teveel informatie voor Word (document telt nu ca. 500 pagina's), of zie ik iets misschien iets anders over 't hoofd?

Elke tip is welkom!

Bij voorbaat dank.

Mvg,

GerJa73

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is jammer dat het probleem zich zo ver in de tekst voordoet.

Het enige wat ik kan bedenken is dat er dan een nieuwe sectie begint.

Kan je bij Start-tabblad het alle tekens weergeven symbool (lijkt op een q met twee beentjes) aan zetten en kijken of er een nieuwe sectie begint rond 820?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip, dat ga ik bij gelegenheid proberen. Vanuit een andere hoek kreeg ik de hint dat het document wellicht meer tekst heeft dan de inhoudsopgave aankan, omdat er toch iets van een ongeschreven limiet is en deze persoon suggereerde om het document over 4 Word-bestanden te verdelen. Ik zal er aankomend weekend nog eens mee gaan stoeien en laat weten hoe het afloopt.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben er uit. Ik heb je tip opgevolgd en de opmaakmarkeringen aangezet. Daarna heb ik de markeringen van de niet verschijnende en de wel verschijnende teksten vergeleken en nu bleek dat de problemen begonnen op de plekken waar ik handmatige regeleindes had gebruikt (Shift-Enter combinatie, i.p.v. gewoon Enter). Deze heb ik allemaal vervangen door Alineamarkeringen, de inhoudsopgave bijgewerkt et violà.

Nogmaals dank voor de tip! :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.