Ga naar inhoud

Ruimte ONDER voetnoten in Word 2003


koning1980

Aanbevolen berichten

Beste Mensen,

Ik heb een bestand in bewerking met op 1 pagina voetnoten en aan het eind van het document eindnoten. Tot voor kort stonden deze prima op de pagina.

Spontaan kreeg ik echter tussen het scheidingsteken voor voetnoten en de eerste voetnoot extra ruimte. Door flink te googelen heb ik dit probleem inmiddels "overmeesterd".

Tot mijn grote frustratie staat er nu te veel ruimte tussen de laatste voetnoot en de voettekst. Hier past nog een alinea van zo'n 7 regels tussen maar ik kan deze ruimte nergens verwijderen!!

Kan iemand hier mij helpen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag koning1980

Ik vrees dat niemand daar een oplossing kan voor verzinnen zonder het document in kwestie voor zich te hebben. Kunnen we het ergens downloaden of kan je t hier als bijlage toevoegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@plx Dank voor je reactie. Naar aanleiding hiervan probeerde ik het document, ontdaan van allen overtollige informatie, te uploaden. Dit lukte niet omdat de twee resterende pagina's meer dan 4 MB groot waren (!).

Daarom kopieerde ik alles en plakte ik dit in een nieuw document. Het probleem met de voetnoten was hiermee ook direct opgelost. Toen ik dit probeerde met het oorspronkelijke document bleek, dat met behoud van alle opmaak etc, het probleem ook hier te zijn opgelost.

Topic kan daarom worden gesloten wat mij betreft. Bedankt voor het meedenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.