Ga naar inhoud

Word en Exel


jetske

Aanbevolen berichten

Ik heb een klein vraagje .

Bij de aankoop van de nieuwe pc was Microsoft Office erbij .

Maar de licentie is verlopen onder tussen .

Nu stel ik me de vraag als ik ook alleen Word en Exel gratis van het internet kan halen .

Omdat wij de rest van het Microsoft Office pakket niet gebruiken daarom deze vraag .

Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vermoed dat je nog geen echte licentie had voor Microsoft Office, maar dat er een proefversie van Office op jouw pc staat. Die mag je meestal 30 dagen lang gebruiken. Wil je hem langer gebruiken, dan moet je een licentie voor Microsoft Office aanschaffen.

Er bestaan geen gratis versies van Microsoft Word en Microsoft Excel. Wil je die toch gaan downloaden van internet, dan ben je illegaal bezig en loop je ook risico op een besmette download.

Wanneer je niet al te ingewikkelde dingen doet met Word en Excel, dan kun je ook besluiten om over te gaan op een echt gratis kantoorsuite: LibreOffice of OpenOffice.

Word heet in die programma's Writer, en Excel heet Calc.

Je kunt OpenOffice en LibreOffice (ze lijken erg op elkaar) zo instellen, dat bestanden die jij zelf maakt met die programma's, opgeslagen worden met dezelfde extensies die Microsoft Word gebruikt: doc, docx, xls, xlsx. Op die manier krijgen ontvangers van door jou gemaakte bestanden geen problemen met lezen, wanneer zij zelf Microsoft Office gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel idd die office starter staat er nog op . Ja ik weet ook niet hoe het komt .

Maar als ik sommige dingen wil open doen die met Microsoft office gemaakt zijn krijgen we die niet open dan krijg ik een oranje venstertje waar in staat dat ik hem opnieuw moet installeren of een nieuwe aanschaffen .

En omdat wij die zelden gebruiken dacht ik dat er mss wat op internet iets wat te vinden was gratis .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.