Ga naar inhoud

alleen lezen


parkopino

Aanbevolen berichten

ik heb een programma laten maken voor roostervermenigvuldigingen te maken

heb zonet de vierde versie gekregen en geen ervan werkt tot nog toe, als ik op het bestand klik opent open office in een venster met bovenaan alleen lezen, als ik op de knoppen van het bestand klik gebeurd er niks, als ik iets probeer te typen in een leeg vlakje , komt er : document is alleen geopend om te lezen.

enig idee waarom open office opent in een venster alleen lezen en hoe je dit kan verhelpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak is het zo dat als een office bestand van een mogelijk onveilige locatie komt, het als alleen lezen wordt opgeslagen.

  • Wijs Programma's aan in het menu Start van Windows, wijs Bureau-accessoires aan en klik vervolgens op Windows Verkenner.
  • Open in het venster van Verkenner het station of de map met het gewenste bestand.
  • Klik op de bestandsnaam.
  • Klik op Eigenschappen in het menu Bestand.
  • Klik op het tabblad Algemeen.
  • Schakel het selectievakje Alleen-lezen uit.

Hopelijk heb je hier wat aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ parkopino,

ik heb een programma laten maken voor roostervermenigvuldigingen te maken

heb zonet de vierde versie gekregen en geen ervan werkt tot nog toe, als ik op het bestand klik opent open office in een venster met bovenaan alleen lezen,

enig idee waarom open office opent in een venster alleen lezen en hoe je dit kan verhelpen?

Vraag aan de maker van het roostervermenigvuldigingen programma het Watchtwoord aan, de maker heeft het Bestand beveiligd xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ parkopino,

Probeer het volgende:

Laat OpenOffice.org automatisch Word-, Excel- en Powerpoint-bestanden openen:

Let goed op tijdens de installatie en zet bij het scherm Bestandstype vinkjes voor de opties:

- Microsoft Word-documenten

- Microsoft Excel-werkbladen

- Microsoft PowerPoint-presentaties

Als u dit vergeten bent, kunt u het volgende doen:

- Ga in Windows naar Configuratiescherm | Software

- Selecteer OpenOffice.org in de lijst en kies voor Wijzigen

- Nu kunt u uw installatie van OpenOffice.org aanpassen

- Kies hierin ook voor Wijzigen, klik twee keer 'volgende' en u komt op bovengenoemd scherm 'Bestandstype' uit. Doe hier de aanpassingen zoals hierboven beschreven.

Bron

Zie ook deze link

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.