Ga naar inhoud

boekhouding in excel


GTvdH

Aanbevolen berichten

Goedenavond iedereen,

ik wil van mijn hobby een vorm van inkomsten gaan genereren, echter daarvoor ben ik ook een boekhoud pakket nodig, (grootboek-facturen, in-verkoop, debiteurenbestand etc.) kortom het gebruikelijke.

alleen ook hierin investeren.... ik zoek hulp om een excelsheet op te zetten waarin (mijn wens) een cel verwijst en schrijft naar een debiteur (na invoer debiteurennummer op tabblad factuur) evenals het totaal in én excl btw vanuit factuur ook meteen gaat naar tabblad verkoop.

wie? misschien is dit een stukje fantasie dat niet kan, ik tenminste niet maar u misschien?

zou u mij een klein beetje op weg kunnen helpen met een excel voorbeeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss vind je beter niet zelf alles uit? Er zijn heel wat gratis boekhoudprogramma's?

Download en test er een paar uit? Best free accounting software: 8 programs we recommend | News | TechRadar

Als ik dat zelf vanaf scratch zou maken, zou ik het in msaccess of een combinatie van een programmeertaal (VB, C#,...Java) en een database (MSSQL, mySQL, SQLLite , Oracle,...) doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.