Ga naar inhoud

productenlijst met memovelden


ChrisNijlen

Aanbevolen berichten

Ik zou een lijst willen maken van producten, waar ik wel op een bepaalde plaats een productregel moet kunnen tussenvoegen (niet onderaan zoals met access). Als ik dan een product dubbelklik zou er een apart scherm moeten openen (memoveld, of liever vooropgemaakt invulformulier, voor alle producten hetzelfde). Welk programma kan ik hiervoor het best gebruiken (ik geef de voorkeur aan gratis software). Het zou zo simpel mogelijk moeten zijn, ik ken alleen de basis van access.

Wie heeft hier meer inzicht in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ChrisNijen,

Als de producten lijst en het memo veld / het voorop gemaakt invulformulier gemaakt zijn in Excel dan zou onderstaande werken.

De Producten lijst en het memo veld / het voorop gemaakt invulformulier moeten in één map worden geplaatst.

Maak een hyperlink van elk product naar het memo veld / het voorop gemaakt invulformulier.

Bij het klikken op een product dan wordt vervolgens het memo veld / het voorop gemaakt invulformulier geopend.

Indien gewenst is het mogelijk om bij het memo veld / het voorop gemaakt invulformulier helemaal onderaan "product lijst" intypt, en ook een hyperlink maakt naar de producten lijst, dan kunt u heen en weer fietsen xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@ ChrisNijen,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.