Ga naar inhoud

witruimte verwijderen na verwijderen koptekst


oelewapper1

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb gisteren bij mijn vriendin de koptekst (afbeelding + tekst) van haar excel-dokument(factuur) verwijderd en dit zonder probleem.

Als ik echter op afdrukvoorbeeld klik is er nog steeds een blanco kader bovenaan het blad zichtbaar waarin voorheen de koptekst stond.

Bij afdrukken blijft bovenaan de pagina een flink deel blanco waardoor de lay-out van de factuur niet mooi meer is.

Kan iemand mij laten weten hoe ik dit resterend kader (witruimte) kan verwijderen? het gebruikte programma is excel 2007.

Dank bij voorbaat!

Oelewapper1 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is dit goed maar blijkbaar heb je dan ook de forumregels van hier niet gelezen.

Dit is blijkbaar een van die regels hier op dit forum.

- Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

Deze kan je vinden aan de linkerzijde onder Hoe posten, de rubriek forumregels.

aangepast door plongske
Link naar reactie
Delen op andere sites

@plongske,

Dan denk ik dat je dit aan een moderator moet melden, en niet zelf voor moderator moet gaan spelen.

En waar ik de forumregels kan vinden hoef je mij ook niet uit te leggen.

Je start op dit forum is in ieder geval geweldig, ga zo door......en je zult veel vrienden maken.

bucky

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ plongske,

Indien je zo goed onze forumregels kent, zal je ongetwijfeld ook deze paragraaf uit het hoofd kennen:

- Site-rekrutering (m.a.w. het aanwerven van moderators, leden, crew, .... ) voor of aanbieden van diensten van concurrerende websites is verboden.

Het is het laatste deel dat hier voor jou van toepassing is ! Deze kan je vinden aan de linkerzijde onder "Hoe posten", de rubriek "forumregels".

Niets belet je trouwens om de suggesties die op die andere website gegeven worden, ook hier te plaatsen, zodat TS onmiddellijk is geholpen. Handig en snel. En elke bekwame hulp via de normale weg, waarderen wij ten zeerste. Zolang één van onze medewerkers het dubbelposten niet opmerkt, bestaat het voor ons - logischerwijs - niet. Nu - door jouw melding - wél !

@ oelewapper1

Dankzij de opmerking van plongske viel het ons op dat deze vraag op meerdere fora werd gepost. Lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we daar op PCH geen voorstander van zijn.

Door een dergelijke aanpak gaan de tips mekaar overlappen en ga je op den duur zelf de bomen door het bos niet meer zien. Tegenstrijdige adviezen zijn ook niet bevorderlijk voor een snelle oplossing.

PC Helpforum

@ Bucky

Dank voor je correcte reactie ... en ga hier gerust verder !

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Kape,

@ Bucky,

Ik geef toe verschoten te zijn van de ontstane commotie rond mijn vraag omtrent verwijderen koptekst.

Ik heb inderdaad deze vraag naast PC-helpforum ook geplaatst op helpmij.nl forum zonder mij bewust te zijn dat dit volgens jullie forumregels niet mocht. Eigen schuld dikke bult en ik zal me in de toekomst zeker beter informeren en daaraan houden.

Mijn enige bedoeling was uit de diverse antwoorden de naar mijn bescheiden mening voor mij meest bruikbare oplossing te selecteren.

En wat onze nieuweling(Plongske) betreft: proficiat je hebt een fijne opmerkingsgave en een medaille verdiend maar zeker niet mijn respect.

Deze discussie mag voor mij als afgesloten beschouwd worden.

groetjes van oelewapper1 :-) :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Oelewapper1,

Die commotie valt best mee hoor ... vermits wij allemaal "vrijwilligers" zijn, proberen wij dubbel werk en dubbele adviezen te vermijden. Alleen maken wij onze forumgebruikers er op attent, als we dat ergens opmerken. Wij begrijpen ook wel dat dit - meestal - niet uit kwade wil gebeurt.

Is nu je probleem trouwens opgelost ? En zo ja, met welk advies ? Dan hebben latere lezers van dit topic er misschien ook nog iets aan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.