Ga naar inhoud

Kan Powerpoint 2010 niet meer openen na minimalisatie


legofreak

Aanbevolen berichten

Ik heb net 2 uur gewerkt aan een presentatie, maar ik vergat regelmatig te saven. Nadat ik klaar was deed ik een spellingscontrole maar ik klikte verkeerd en klikte op 'Onderzoeken'.

Ik probeerde dit direct te sluiten, maar PPT reageerde niet meer en uiteindelijk slaagde ik erin om PPT te minimaliseren. Nu krijg ik het niet meer open. Ik kan het niet afsluiten want dan heb ik weer 2 uur nodig om het opnieuw te maken en die tijd heb ik niet. Ik heb de presentatie morgen 9/03) al nodig.

Wie kan mij uit deze netelige situatie verlossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit:

Druk Shift en Ctrl tegelijk in. (eerst shift drukken, dit ingedrukt houden, en op Ctrl drukken)

Rechtsklik op het openstaande powerpoint document onderaan en kies Vorig Formaat (of Maximalizeren).

Lukt dat?

Powerpoint bewaart normaalgezien om de 10 minuten dacht ik. (autoherstel bestanden vindt u op C:\uw gebruikersnaam\AppData\Roaming\Microsoft\PowerPoint\)

Maar dit (herstel)bestand wordt normaal aangemaakt (en automatisch geopend) als Powerpoint crasht.

- - - Updated - - -

Ik merk dat het reeds opgelost is.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.