Ga naar inhoud

outlook 2003


kevind

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort volgend probleem :

Telkens ik outlook open op mijn laptop met windows 7 home basic, kan ik wel nog mails sturen maar niet ontvangen.

Foutmelding 0x800408FC ' Bezig met ontvangen is een fout (0x800408FC) opgetreden: De servernaam wordt niet gevonden op het netwerk (mogelijk is het netwerk tijdelijk niet actief). Controleer of u on line bent en of de servernaam juist is."

Ik heb het account al getest en werkt naar behoren. Hierin geeft hij geen foutmelding.

Internet werkt wel perfect.

Op mijn andere laptop (windows 8 en office 2007+ outlook 2007) werkt alles nog wel naar behoren.

Ik heb Telenet als provider.

Alvast bedankt voor de hulp en fijne feestdagen iedereen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie,

ik had de accountinstelling al gecontroleerd, wachtwoord en gebruikersnaam kloppen ook allemaal nog.

Ondertussen al zelf wat opgezocht en het kan misschien een bug in outlook 2003 zijn , dat deze niet omkan met het ipv6 protocol ??

alvast bedankt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds kort volgend probleem :

clarkie,

Ondertussen al zelf wat opgezocht en het kan misschien een bug in outlook 2003 zijn , dat deze niet omkan met het ipv6 protocol ??

Je hebt het probleem pas sinds kort, heeft het een met het ander te maken of staan de instellingen al langer zo?

Er zijn wel recent problemen geweest bij Telenet, daarom ook de vraag om de instellingen na te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het probleem is eerder deze week begonnen. de instellingen staan al langer zo , ik dacht ook eerst dat er iets mis zat, maar alles staat correct.

Telenet kan alleen de IT dienst doorgeven want kennen zelf niets van het probleem.

Maar de It dienst is betalend zeggen ze ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok , Bedankt alvast,

Maar helaas , computer hersteld naar vorige configuratie. Probleem bleef..

Office opnieuw gëïnstalleerd en outlook volledigopnieuw ingesteld, accountinstelling testen gedaan en werkte perfect, helaas kwam het probleem opnieuw boven..

Outlook in veilige modus gestart, vanalles geprobeerd , probleem bleef..

Instelling zijn net hetzelfde als op de andere pc thuis en hier werkt wel alles perfect ...

Zou het kunnen liggen aan IPv4 of IPv6 instellingen van de provider?

Of zou het kunnen dat de pc te traag geworden is ( is een notebook 10 inch van 5 jaar oud , kan max 2 gb ddr aan en er staat windows 7 starter op ..)

en dat daardoor de pc IPv6 nier erkend ?

Nogmaals bedankt en fijne feesten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het kunnen liggen aan IPv4 of IPv6 instellingen van de provider?

Of zou het kunnen dat de pc te traag geworden is ( is een notebook 10 inch van 5 jaar oud , kan max 2 gb ddr aan en er staat windows 7 starter op ..)

en dat daardoor de pc IPv6 nier erkend ?

Ik heb sinds kort volgend probleem :

Dan blijft de vraag waarom het ervoor wel gewerkt heeft indien IPv6 het probleem zou zijn, omdat het toen nog IPv4 was?

het heeft volgens mij niks met de leeftijd van je laptop te maken en of Windows 7 maar eerder met Outlook 2003.

Outlook 2007 ondersteunt heel zeker IPv6 maar Outlook 2003..... zie ook deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Fijn te lezen dat je probleem opgelost is.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.