Ga naar inhoud

Outlook 2003 account omzetten naar versie 2007


Eric de Noorman

Aanbevolen berichten

Dag iedereen !

Ben bezig om via Dual boot mijn XP PC om te bouwen naar een Windows7 versie.

Dit lukt prima - toch even een vraagje :

Ik heb MS Office 2003 naar 2007 ge-upgrade. Mijn mail heb ik inmiddels ook in

Outlook 2007 staan. Ik heb een mail-account in 2007 aangemaakt met dezelfde

settings als in 2003.

Ik kan berichten verzenden met Outlook 2007 (die staat in de Win7 versie), maar

alle inkomende mail blijft in 2003 verschijnen (die staat in de XP versie).

Als ik nu Outlook 2003 verwijder, is dit euvel dan opgelost ? Of hoe pak ik dit best aan ?

Dank voor uw advies & fijn weekend gewenst !

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Clarkie !

Is wel vreemd..... ik verstuur Mail vanuit OS Win7 met Outlook 2007 en met XP en Outlook 2003

niet actief (op dezelfde PC dus). Toch komt mail enkel binnen in 2003 en ook in G-Mail.

Uiteindelijk is het de bedoeling dat XP en Outlook 2003 verwijderd worden. Nog een tijdje met de beide

werken zou echter wel fijn zijn !

Beste groet,

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je Windows Xp gebruikt en je gaat e-mails binnen halen met de aanwezige Outlook 2003 verschijnen die erna niet meer in Outlook 2007 onder Windows 7 of je moet in Outlook 2003 de optie " een kopie van berichten op de server achterlaten" aanvinken.

post-23245-1417705747,57_thumb.png

Het zelfde als je eerst Outlook 2007 gebruikt, nadien kan je die mails niet in Outlook 2003 zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo..... ik heb bij e-mail accounts even een instelling over wachtwoordinstellingen (SPA)

aangevinkt. Daarna een test-mail gestuurd - negatief. Het bovenstaande weer uitgevinkt,

nogmaals een mail gestuurd en.... Hoppa - alles (ook van de vorige dagen) komt binnen....

D.i. in Windows7 - XP kan ik even niet controlleren, want radio stream is bezig.... Ik neem

aan dat alles weer op en top is - morgen uitsluitsel - Tot dan !

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.