Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

Discussie gesloten
Resultaten: 1 t/m 10 van 10

Call of Duty Modern Warefare 2

Dit is een discussie over Call of Duty Modern Warefare 2 in het forum Archief Game Zone PCH , en maakt deel van de Game Zone categorie; ben echt een beginneling hoor,speel nu COD Modern Warfare 2 op Playstation 3 Na ondergrondse gevechten in een oud zwembad ...

Lid
    Leeftijd
    62

Standaard Call of Duty Modern Warefare 2

ben echt een beginneling hoor,speel nu COD Modern Warfare 2 op Playstation 3
    Na ondergrondse gevechten in een oud zwembad zie je op een bepaald moment een heel groot tv scherm verschijnen met kleurenbalken,nadien kom je in een onderaardse schuilkelder terecht,waar iedereen iets doet,meeste militairen zitten achter pc,anderen slapen,je ziet daar lijkzakken liggen etc,en ik loop daar maar rond en kan NIETS doen,krijg geen opdrachten,kan nergens iets aanklikken zodat het spel kan voortgaan,dus het spel zit vast.Terwijl ik doelloos rondloop in die schuilkelder hoor ik geen opdrachten,uiteraard ook niet op de submenus,gewoon niets.
    Als ik op mijn controller op de Selectknop duw zie ik geen volgende opdrachten,zou het kunnen dat het game ten einde is,word je daar dan niet van ingelicht,je hoort het hè,GEEN ervaring,ben juist in pensioen,dus een "rappen" aan die leeftijd mag je ook niet verwachten.
    wat moet ik doen aub,ergens een fout,of wat dan ook ??

Bedankt dat jullie me willen helpen.
    rudy

Super Moderator superjona's schermafbeelding
    Leeftijd
    17

Standaard

Hmm. Kan je ons even vermelden in welke level je nu zit (Ga naar Mission Select - Laatst beschikbare level)? Dan kunnen we je vast en zeker verder helpen.
    Samenstelling bij Azerty.nl? Klik hier voor een unieke PCH-kortingsactie!
    Klik hier voor een overzicht van alle forumregels.

GameTech7.net i.s.m. PCH: Alles over de nieuwste games, gadgets en technologie!

Lid
    Leeftijd
    62

Standaard

Bedankt me te willen helpen,ik ken er echt NIETS van,ben er al UREN mee bezig,ik keek even,ik bevind me wat Mission Select betreft in ACT 2.
    Zoals reeds gezegd bevind ik me nu in een onderaardse schuilkelder.Ik denk dat ik aan het laatste game van ACT 2 ben.
    Vooraleer ik in schuilkelder kwam zag ik een volledig schermvullende afbeelding van een tv uitsluitend met kleurbalken,en dan plots terecht komende in schuilkelder,waar ik machteloos rondloop,zoals mezelf nu in mijn huis lach.

Leeftijd
    17

Standaard

Ik zal even wat hulp voor je opzoeken.

Super Moderator clarkie's schermafbeelding

Standaard

Je vindt alle levels (act) terug via deze link (klik erop) en zo zie je hoe het te spelen.
    Laatst gewijzigd door clarkie; 12 september 2011 om 20:10
    Is je probleem opgelost? Klik dan op de knop "markeer als opgelost" !

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

Leeftijd
    17

Standaard

Ik kan niet meteen vinden in welke level jij nu zit, maar dit zal wellicht helpen.

Als je de exacte naam van de level kunt te weten komen, ben ik er zeker van dat we een stevige oplossing kunnen vinden. :)

Lid
    Leeftijd
    62

Standaard

Zag alles met vrouwtje nog eens na,weet nu waar ik was,ben wel mijn progressie kwijt,moet straks terug dat inhalen tot op het punt in de schuilkelder,zal dan voor morgen zijn,maar nu het antwoord:
    Uurtje geleden had ik juist THE GULAG beeindigd,en nadien begonnen aan OF THEIR OWN ACCORD,en DIT hoofdstuk begint met het volledig schermvullend beeld van een tvscherm met kleurenbalken,kort nadien kom je dan in die schuilkelder terecht,waar ik GEEN orders krijg voor de volgende opdracht en vast zit,nogmaals bedankt voor de hulp hoor.

Super Moderator clarkie's schermafbeelding
    Is je probleem opgelost? Klik dan op de knop "markeer als opgelost" !

Tips over Windows 8 vind je hier (klik erop).

Maak regelmatig een systeemback-up van de Windows-partitie !!!

Lid
    Leeftijd
    62

Standaard

Bedankt,maar dat is het hem juist als ik juist na dat beeld van die tv met kleurbalken in die schuilkelder kom kan ik NIETS doen,op het filmtje kan je direct ACTIEF handelen,maar bij mij gebeurt er NIETS,bedoel al die soldaten zitten daar achter hun pc of slapen maar kan zelf NIETS doen,vreemd want voordien kon ik heel normaal spelen,

---------- Post toegevoegd om 21:51 ---------- Vorige post was om 21:47 ----------

Heeft iemand van jullie toevallig die dvd,om te zien of na die tv met kleurbalken,je misschien ergens eerst iets moet indrukken of zo,het is heel bizar en ontmoedigend,zal straks opnieuw beginnen spelen,wie weet weet lukt het dan wel pffff.
    Zal dan morgen eens zeggen of er iets veranderde,maar HARTELIJK dank voor de moeite te doen hoor .....

Lid
    Leeftijd
    62

Standaard

opnieuw gespeeld en nu deed ie het wel,vreemd toch,sorry voor de last hoor,heel hartelijk dank dat jullie er waren om te helpen.

Discussie gesloten

Soortgelijke discussies

1. Call of duty Black ops
    door ricje20 in forum Archief Game Zone PCH
    Reacties: 7
    Laatste bericht: 29 november 2010, 08:55
  2. Call of Duty MW2
    door danthius in forum Archief Windows
    Reacties: 33
    Laatste bericht: 5 maart 2010, 16:02
  3. call of duty 4
    door candise in forum Archief Game Zone PCH