Beste bezoeker,
Welkom op PC Helpforum!

Ben je op zoek naar GRATIS hulp voor je computerprobleem?

Word vandaag lid, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt je graag verder.
Je kan lid worden als je hier klikt. Meer dan 40.000 leden deden reeds beroep op onze expertise. PC HELPFORUM vzw HELPT JE GRATIS !

Bent u reeds lid, en u ziet dit bericht? Klik dan rechtsbovenaan op inloggen of klik hier indien u uw wachtwoord bent vergeten.

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten: 21 t/m 30 van 30

HP Deatly Hallows part 2 - A Giant Problem

Dit is een discussie over HP Deatly Hallows part 2 - A Giant Problem in het forum Archief Game Zone PCH , en maakt deel van de Game Zone categorie; Volgens mij heb ik de oplossing Ik heb het gedaan met trial and error en het is me uiteindelijk gelukt. ...

Nieuweling

Standaard

Volgens mij heb ik de oplossing

Ik heb het gedaan met trial and error en het is me uiteindelijk gelukt. Wat je dus moet doen: Na je op 2 drukt, roept McGonagall "Protego", wel dan moet je op shift drukken ("Protego" als de standaarinstellingen zijn behouden) en blijven drukken gedurende een paar keer, en dan als de 5 op het scherm verschijnt die ook nog eens indrukken, terwijl je nog steeds obsessief op je shift moet blijven drukken. Nu die 5 blijft niet oneindig lang staan, maar na een paar keer proberen, zou het op die methode moeten werken, dat deed het toch bij mij.

Grtz

Lid

Standaard

het lukt niet echt voor mij, ik bijf die shift (protego) en op die 5 drukken als een maniak, maar de reus blijft me steeds plat slaan
    Laatst gewijzigd door lolz; 21 juli 2011 om 17:58

Lid

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maarten0912 Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik de oplossing

Ik heb het gedaan met trial and error en het is me uiteindelijk gelukt. Wat je dus moet doen: Na je op 2 drukt, roept McGonagall "Protego", wel dan moet je op shift drukken ("Protego" als de standaarinstellingen zijn behouden) en blijven drukken gedurende een paar keer, en dan als de 5 op het scherm verschijnt die ook nog eens indrukken, terwijl je nog steeds obsessief op je shift moet blijven drukken. Nu die 5 blijft niet oneindig lang staan, maar na een paar keer proberen, zou het op die methode moeten werken, dat deed het toch bij mij.

Grtz
    Werkt niet...

Nieuweling

Standaard

yo, ik ben nieuw op dit forum en had hetzelfde probleem met die reus.
    Heb het perfect opgelost door als anderling protego zei, ik als een bezetene op protego heb gedrukt en dan als die 5 kwam, heb ik als een bezetene op 5 gedrukt.
    Ik ben er langs dus het werkt perfect.
    Laatst gewijzigd door bramijn; 21 juli 2011 om 16:26

Lid

Standaard

het werkt misschien bij jouw maar niet bij anderen, het moet dus iets anders zijn dat je ook nog ingedrukt hebt ofzo? maar die shift als een bezetene en dan nog de 5 erbij en tegelijkertijd ook nog de shift indrukken als een bezetene heeft nog niet gewerkt bij mij.

Lid

Standaard

IK HEB HET! of toch altans een trucje dat werkte voor mij, je moet tegelijkertijd ook drukken op het pijltje omhoog, het is me hierdoor echt gelukt! je moet ze wel meermaals indrukken (zoals een bezetene =p)

ik gebruikte wel de standaardinstellingen
    Laatst gewijzigd door lolz; 21 juli 2011 om 22:00

Lid

Standaard

Werk niet.
    Heb de wii versie en uit gespeeld.
    Dus van niet legaal naar legaal, de Augmented Reality is wel geinig.

Lid

Standaard

dus het werkt niet voor jouw, het werkte voor mij en een paar andere mensen (weet wel dat het een buttonmash is en je die knopjes allebei tergelijkertijd moet indrukken (of dat is toch hoe ik het gedaan heb)), maar je weet toch hoe het gaat aflopen, dus de pc versie is niet meer zo 'indrukwekkedn (niet dat het dat ooit was, want het was toch maar wat 'vechten')
    en inderdaad, Augmented Reality het is best wel geinig

Nieuweling

Standaard

ik ben er uit volgens mij. ik heb het echt heel vaak geprobeerd maar toen ik de kwaliteit even op laag zette toen deed hij het meteen.. niks geen geklooi met shift toetsen ofzo. ik hoop dat het bij jullie ook werkt.

Lid Darthia's schermafbeelding
    Leeftijd
    27

Standaard

damoriamarti heb je ondertussen die laatste giant al gepakt?
    Ik geloof niet je op de Wii de kwaliteit lager kan zetten. Wel de combinatie shift en 5 voor de protego en de aanval. Maar misschien dat pijltje omhoog erbij (buttonmashen) helpt?

+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke discussies

1. Recovery problem
    door Piegie in forum Archief Windows
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 12 juni 2010, 20:51
  2. BIG Problem
    door marijn in forum Archief Internet & Netwerk
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 1 februari 2010, 11:38
  3. problem