Ga naar inhoud

Welkom Gids PC Helpforum


kape

Aanbevolen berichten

Hier vind je een aantal instructies voor het gebruik van deze site.

 

  1. Niet registreren: krijg ik dan toegang?
  2. Het voordeel van registreren.
  3. Registreren en inloggen: hoe gaat dat?
  4. Registratie opheffen - uitschrijven
  5. Automatisch inloggen
  6. Mailadres veranderd?
  7. Wachtwoord kwijt: hoe krijg ik een nieuw?
  8. Wachtwoord wijzigen.
  9. Hoe plaats ik een nieuwe vraag?
  10. Hoe weet ik wanneer er een antwoord is op mijn vraag?
  11. Hoe post ik een antwoord?

 



1. Niet registreren: krijg ik dan toegang?

Als gastbezoeker kan u alle onderwerpen raadplegen, het forum doorzoeken en bestanden downloaden. Als gast kunt u GEEN vragen posten of reageren op een bericht of bijlagen openen die bij een bericht gevoegd zijn. Om te kunnen antwoorden op een post of uw vraag te stellen, dient u zich eerst te registreren.

2. Het voordeel van registreren.

Indien u lid bent van PC Helpforum kan u wanneer u ingelogd bent uw vraag stellen op de site, antwoorden op reacties en deelnemen aan andere discussies. Registratie is volledig gratis en neemt slechts enkele minuten in beslag.

3. Registreren en inloggen: hoe gaat dat?

Klik op de Homepagina op Registreren. Vervolledig uw gegevens en kies 'Mijn account aanmaken', of kies 'Inloggen met Facebook'.

 

image.thumb.png.0d687c62a404b246f7ab0336958ab7d5.png

 

image.thumb.png.619c303abbf4347ff2e86aab841f747d.png

 

 

Na registratie kan u bij ieder bezoek rechtsboven de site inloggen via de knop Bestaande gebruiker? Log in

 

image.thumb.png.fc2fb5865c213fd190f9ad68b54550ed.png

4. Registratie opheffen

Indien u geen lid meer wenst te zijn, laat dit weten via het Contactformulier.

5. Automatisch inloggen

Als je telkens automatisch ingelogd wil zijn zodra je PC Helpforum bezoekt, kies dan de optie 'Laat me ingelogd blijven'.

6. Email-adres veranderd?

Log in, klik op het tandwiel en kies dan Mijn Instellingen, klik dan links op E-mail & Wachtwoord. Vul eerst je wachtwoord in en wijzig dan je E-mailadres.

Druk dan nog op Bewaar wijzigingen.

7. Wachtwoord kwijt: hoe krijg ik een nieuw?

Wachtwoord vergeten? Klik hier! Wanneer je je gebruikersnaam en/of wachtwoord bent vergeten, is het mogelijk deze naar je toe te laten mailen en je wachtwoord opnieuw in te stellen. Vul je geregistreerde E-mailadres in, dan ontvang je instructies via mail hoe je het wachtwoord weer op kunt geven. Bij problemen, contacteer ons via het Contactformulier.


8. Wachtwoord wijzigen?

Ingevolge een verscherping van de veiligheidsmaatregelen op PCH, ontvangt u (mogelijk) een verzoek om uw wachtwoord te wijzigen. Geen paniek ... dit is enkel om de veiligheid van onze forumgebruikers en van het forum in zijn geheel nog te verbeteren.

9. Hoe post ik een nieuwe vraag?

NIEUW: Video: Hoe een vraag stellen op het forum? PC Helpforum
Het forum is opgedeeld in verschillende categorieën. Klik de categorie aan waarin uw vraag thuishoort.

Voorbeeld 1.
Het programma Windows Setup geeft volgende foutmelding:
Deze vraag is een algemene vraag en kan u plaatsen in Windows.

Voorbeeld2.
Ik heb geen geluid meer op mijn PC.
Deze vraag is een hardware vraag en kan u plaatsen in Hardware algemeen.

U kiest deze categorie en klikt vervolgens bovenaan op de knop startnieuwonderwerp.JPG.

Volgend venster verschijnt:

nieuwonderwerp1.JPG

Wanneer uw post klaar is klikt u op Plaats Nieuw Onderwerp.
Wenst u echter ook een afbeelding toe te voegen aan uw bericht, dan kan u hier lezen hoe u dat doet.

10. Hoe weet ik wanneer er een antwoord is op mijn vraag?

Standaard krijg u een E-mail wanneer er een antwoord gepost is op uw vraag. Deze ziet er als volgt uit:

reactie op.png

Wanneer u op de eerste link klikt in de E-mail gaat u naar uw discussie en kan u terug antwoorden.
Reageer niet via E-mail a.u.b. Deze berichten worden NIET geplaatst.

11. Hoe post ik een antwoord?

 

In de discussie die je bekijkt, klik je onderaan na het laatste bericht in de met zwart omrandde kader.

 

Reageren1.jpg

 

en dan krijg je dit.

 

reageren2.jpg

 

Je kan nu je reactie intikken en als je klaar bent, klik je op reactie toevoegen.

 

reageren3.jpg


Je kan hier ook een afbeelding of een ander bestand toevoegen aan je bericht.

Hoe je hiervoor te werk gaat, kan je lezen in deze handleiding.

 

 

PC Helpforum.be hecht veel waarde aan de privacy en de bescherming van de persoonsgegevens van haar leden. Onze privacyverklaring kan je HIER raadplegen.

 

account.png

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Sarah plaatste dit topic in de spotlight
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.