Ga naar inhoud

mails automatisch doorsturen


Rascha

Aanbevolen berichten

is het mogelijk om alle mails sie in mijn telenetaccount terecht komen op de pc (windows live mail) ook te kunnen zien op mijn gsm (gmailaccount)

maar dat ze wel in beide mappen blijven staan (tenzij ik ze verwijder uiteraard)

zo dat ik bv onderweg kan zien dat er een mail van X is binnegekomen over onderwerp Y maar dat ik er thuis op de pc kan op reageren ?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

die instellingen via de gsm lukken langs geen kanten, (ben bij Viking) ik zou graag gewoon via de PC en Windows live mail ergens willen instellen dat die elke mail die binnenkomt via windows live mail op de de pc ook doorstuurt naar een gmailadres (wat wel gelukt is op de gsm) of ik ergens anders op een andere pc kan controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wil toch de e-mails van je Telenet account ontvangen op je..... neem ik aan een smartphone?

Je hebt dan je gegevens van Telenet nodig en niet van Viking.

Open de App Mail op je smartphone.

Kies account toevoegen.

In het volgende venster geef je het Telenet e-mailadres in en je wachtwoord.

Kies dan onderaan voor handmatige instellingen.

Kies dan POP3 account.

Voor inkomende mail:

Poort: 995

Beveiligingstye: SSL/TLS

Voor uitgaande mail:

smtp.telenet.be

poort: 587

beveiligingstype: STARTTLS

E-mails lezen kan je altijd op een andere computer, je hoeft maar in te loggen op de webmail van Telenet.

Wil je de Telenet e-mails ontvangen op je Gmail- account volg je de procedure in deze link.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.