Ga naar inhoud

Outlook.com contacten


Amadeus1966

Aanbevolen berichten

Als ik mijn Microsoft/outlook account open om mijn contacten te bewerken dan zie ik in het rechterveld de tekst;

"Personen die we hebben gevonden op Skype".

Prachtig, ware het niet dat ik geen skype heb daarnaast de meeste die daar tussenstaan ken ik niet eens.

Waar komen deze contacten vandaan en hoe krijg ik ze verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waar komen deze contacten vandaan en hoe krijg ik ze verwijderd.

Gewoon naam van contact persoon die je wil verwijderen aanvinken,vanboven in balk op verwijderen klikken!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat jij deze vraag ook gesteld hebt op een forum van Microsoft: Vreemde voorgestelde skypecontacten - Microsoft Community

Helaas heb je daar nog geen antwoord gekregen.

Ik heb zelf ook een account/e-mailadres aangemaakt bij Outlook.com. Ik gebruik dat account niet om mail te ontvangen of te verzenden. Ik gebruik het enkel wanneer een kennis of familielid problemen heeft met Outlook.com en mij om hulp vraagt. Dan kan ik even meekijken en nagaan waar eventueel de oplossing zit verborgen.

Heb dus nu ook even mijn Outlook.com account gecheckt. Onder "Personen die we hebben gevonden op Skype" staan bij mij slechts 6 personen. 5 daarvan zijn werkelijk contactpersonen (familie of oud-collega's die blijkbaar Skype gebruiken), maar de zesde is een totaal vreemde. Het lijkt er dus op dat Microsoft af en toe de plank mis slaat.

Misschien heeft kweezie wabbit gelijk en zijn de onbekende personen weer contactpersonen van jouw contactpersonen. Jij kent ze dus zelf nog niet. Dan zou het werken op dezelfde manier als bij LinkedIn. Daar krijg je ook steeds een lijstje met personen met wie je misschien zou willen linken. Die personen zijn dan al gelinkt aan sommige mensen in jouw lijst met LinkedIn contacten.

Bij LinkedIn kan ik me wat voorstellen van het nut van deze strategie. Daar is het de bedoeling dat je netwerk zo groot mogelijk wordt. Bij Outlook.com zie ik het nut niet.

Ook ik zag geen mogelijkheid om deze lijst met "Personen die we hebben gevonden op Skype" te verbergen.

Ik ben heel benieuwd of je nog een antwoord zult krijgen op je vraag die je op het Microsoft forum gesteld hebt. Alleen laten ze dan wel lang op zich wachten. Je stelde je vraag daar 11 dagen geleden en kreeg nog geen reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Ben alleen benieuwd wie van mijn echte contacten met die "thuiswerkende" dame in zee is gegaan ;-)

Ik zelf kijk daar wel doorheen.

Maar eh..................mijn echtgenote kan daar andere gedachten bij hebben.

En voor een kind van net aan het puberen raakt is het al helemaal het naadje

Dus ik wil daar niet mee geconfronteerd worden.

Niet met zulke afbeeldingen.

Ik ben niet ziek of zo, maar als ik dergelijke afbeeldingen zou willen zien dan kan ik ze zelf wel vinden op het www.

Maar ik hoef ze niet in mijn postbak.

En iid ik had de vraag op het MS forum ook al uitgesteld, maar nog geen respons

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.