Ga naar inhoud

Outlook.com (voorheen hotmail.com)


amyan

Aanbevolen berichten

Hey iedereen,

Sinds enige tijd ondervindt ik meer en meer problemen met mijn hotmailaccount, zeker sinds deze overgeschakeld is op outlook.com.

Op de een of andere manier sorteert inbox automatisch alle inkomende mails, dwz:

-Alleen mails van de afgelopen week bevinden zich in mijn inbox

-mails ouder dan een week, maar jonger dan een maand bevinden zich in de map "verwijderd" (hoewel deze nooit verwijderd zijn)

-mails ouder dan een maand maar jonger dan 4 maand zijn onvindbaar!

-mails ouder dan 4 maand bevinden zich in de map "POP" (een map die ik nooit heb aangemaakt, is er gekomen sinds de omschakeling van hotmail naar outlook, maar waar ik geen instellingen van terugvind).

Please help want het enige wat ik wil, is dat gewoon al mijn mails terug te vinden zijn in inbox, en al zeker niet onvindbaar zijn. Ik ben zeker geen leek in internet, dus heb echt al heel wat instellingen na gekeken, maar misschien heb ik iets over het hoofd gekeken?

thx !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

POP geloof ik...

Dan moet ik passen.

Nog even om zeker te zijn, onderstaande probleem heb je op de webmail, dus inloggen vanaf browser?

-Alleen mails van de afgelopen week bevinden zich in mijn inbox

-mails ouder dan een week, maar jonger dan een maand bevinden zich in de map "verwijderd" (hoewel deze nooit verwijderd zijn)

-mails ouder dan een maand maar jonger dan 4 maand zijn onvindbaar!

-mails ouder dan 4 maand bevinden zich in de map "POP" (een map die ik nooit heb aangemaakt, is er gekomen sinds de omschakeling van hotmail naar outlook, maar waar ik geen instellingen van terugvind).

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ amyan,

Sinds enige tijd ondervindt ik meer en meer problemen met mijn hotmailaccount, zeker sinds deze overgeschakeld is op outlook.com.

Eind 2012 / begin 2013 is de userinterfase van Hotmail.com gewijzigd naar Outlook.com.

Wat en welke instellingen heeft u sinds enige tijd gewijzigd?

Het lijkt ons sterk dat de instellingen "zomaar" zijn gewijzigd.

Bent u de enige gebruiker en ook de enige die het wachtwoord weet?

Voor alle zekerheid: wijzig het wachtwoord!

Het gebeurd niet zo maar dat e-mailberichten verdwenen zijn of vanzelf verhuisd naar een andere map -> het spook niet bij Outlook.com xD

Ik neem aan dat u via deze link gaat inloggen.

Ga naar Opties

53c5881acf0ec-Schermafbeelding_2014-07-15_om_21.49.50.png

Bij Opties vindt u alle categorieën van Outlook.com:

  • Account beheren
  • E-mail schrijven
  • E-mail lezen
  • Ongewenste e-mail voorkomen
  • Outlook.com aanpassen

Bij Outlook.com aanpassen:

  • Klik op Regels voor het sorteren van nieuwe berichten >> kijk welke regels u daar heeft ingesteld en / of gewijzigd.
    53c58844d330c-Schermafbeelding_2014-07-15_om_21.14.54.png
  • Bij Categorieën beheren >> kijk bij Weergeven in mappenvenster en Filter waar u een vinkje heeft geplaatst en wellicht nog wilt plaatsen.

53c5886ba2dfa-Schermafbeelding_2014-07-15_om_21.18.55.png

Wanner u ingelogd bent dan is het mogelijk om Nieuwe mappen en/ of Nieuwe categorieën aan te maken.

Klik op Nieuwe map en / of Nieuwe categorie.

53c588928b36d-Schermafbeelding_2014-07-15_om_21.28.09.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.