Ga naar inhoud

Windows Live mail


hannetjorven

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik ben mijn mails kwijt bij zowel postvak in als verzonden items. Enkel de laatste ontvangen mails van afgelopen veertien dagen vind ik nog terug. Ik heb vandaag een installatie gedaan van outlook 365 en daarna na het heropstarten van windows live mail vond ik mijn mails niet meer terug. Is er nog een mogelijkheid om mijn mails terug te zien of zijn die definitief verdwenen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De installatie van Office 365 heeft niet direct iets te maken met het verdwijnen van e-mails in een ander e-mailprogramma.

Enkel als je een account aanmaakt in Outlook en er ook e-mails ontvangen en verzonden hebt kan er iets veranderen.

Nu is de vraag welke instellingen gebruik je? Gebruik je IMAP of POP3?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel als je een account aanmaakt in Outlook en er ook e-mails ontvangen en verzonden hebt kan er iets veranderen.

Wat is het antwoord op bovenstaande?

Heb je gebruik, gemaakt van importeren/ exporteren om alles over te zetten naar Outlook?

Hoe staan de rest van je instellingen?

Blijven de berichten bewaard op de server van Skynet? Controleer dan je webmail eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij C:\Gebruikers\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\windows.live.mail vind ik een bestand msmessagestore-bestand terug. Of heeft dit met mijn probleem niets mee te maken ?

Dit vind ik veel terug bij C:\Gebruikers\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\windows.live.mail

[20:09:57.04] 2128 Mail: Zone_MailChk [tx] Moving an orphaned file to recovered items: C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail\pop.skynet.be\Inbox\0E9306A8-00003E44.eml

Kan ik hier nog iets mee doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al de laatste versie van WML 2012? Zo niet, installeer die dan over de oudere versie heen. Normaal gaat er niets verloren en heb je wel kans dat e.e.a. hersteld wordt. Tenzij ze echt gewist zijn, maar dan zou je dat zelf gedaan moeten hebben.

Heb je wél de laatste versie, ga dan via het configuratiescherm naar je geïnstalleerde programma's en onderdelen en kies "Windows Essentials". Kies "verwijderen/wijzigen" en vervolgens "alle Essential programma's herstellen". Mss dat dat iets oplost.

Ook maakt WML volgens mij zelf back-ups van je mails. Hoe dit allemaal werkt en hoe je e.e.a. naar je hand kunt zetten is mij echter niet duidelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.