Ga naar inhoud

Aanmelden Hotmail


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Misschien een beetje een domme vraag maar ik vind de oplossing niet.

Als ik inlog (aanmeld) bij hotmail/outlook dan krijg ik na het intikken van de eerste letters van mijn mailadres het volledige adres als keuze. Dit laat me toe niet het volledige adres te moeten tijpen.

Ik stel vast dat als mijn vader op zijn computer zich wil aanmelden dit niet het geval is. Hij moet telkens het volledige adres intypen.

(Eigenlijk moest ik dit tot onlangs op mijn computer ook telkens volledig intypen, maar vermoedelijk via een update moet ik dit nu niet meer doen..?)

Waar kan men deze functie eigenhandig instellen (of uitschakelen)?

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Firefox vindt je alle info in deze link.

Niet echt.

Kijk, als ik op de outlook aanmelden pagina ben dan moet ik een e-mail adres invullen, daar waar gevraagd wordt voor mijn Microsoft account.

Als ik daar de eerste letter van mij e-mail adres tijp, dan wordt mijn totale e-mail adres voorgesteld.

Bij het wachtwoord wordt dit NIET gedaan.

Uw link verwijst naar instelmogelijkheden ivm wachtwoord en gebruikersnaam. Echter, ik heb daar in mijn Firefox enkel de mogelijkheid om wachtwoorden in te vermelden , maar daar gaat mijn probleem niet over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dit venster krijgt post-46026-1417706021,671_thumb.jpgklik je....dan bij outlook wachtwoord niet typen maar gewoon in kader klikken, en je wachtwoord word ingevuld met puntjes!

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nergens dit venstertje.

Mijn probleem is niet ivm het wachtwoord.

Mijn vraag is waar ik kan instellen of Firefox mijn e-mail adres (dat ik invul om in te loggen) volledig geeft of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik daar de eerste letter van mij e-mail adres tijp, dan wordt mijn totale e-mail adres voorgesteld.
Mijn vraag is waar ik kan instellen of Firefox mijn e-mail adres (dat ik invul om in te loggen) volledig geeft of niet.
Je email word toch weer gegeven!
Bij het wachtwoord wordt dit NIET gedaan.
Mijn probleem is niet ivm het wachtwoord.
Geen probleem met wachtwoord???

Sorry ben helemaal niet meer mee nu!Toch maar de link van Clarkie eens goed lezen hoor!

mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet ik de vraag even herhalen.

Als ik inlog (aanmeld) bij hotmail/outlook dan krijg ik na het intikken van de eerste letters van mijn mailadres het volledige adres als keuze. Dit laat me toe niet het volledige adres te moeten tijpen.

Ik stel vast dat als mijn vader op zijn computer zich wil aanmelden dit niet het geval is. Hij moet telkens het volledige adres intypen.

Nochtans hebben wij elk bij de opties/beveiliging van Firefox dezelfde schermen: met name nergens iets ingevuld ivm met gebruikersnaam of wachtwoorden.

(ik veronderstel dat "gebruikersnaam" dus eigenlijk het e-mail adres is waarmee ik moet inloggen in hotmail/outlook)

Zoals hier:

post-9491-1417706021,7508_thumb.jpg

en toch krijg ik op mijn computer mijn volledige e mail adres als optie aangeboden , maar mijn vader krijgt op zijn computer zijn e-mail adres bij het inloggen NIET aangeboden.

Waar kan men instellen of men al dan niet het volledig e-mail adres krijgt aangeboden als men de eerste letters tijpt?

post-9491-1417706021,7068_thumb.jpg

aangepast door Jojo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.