Ga naar inhoud

inhoud mail


alfa10

Aanbevolen berichten

ik heb mijn computer (laptop) moeten herinstalleren omdat alles steeds vast liep en ben nu bezig om de zaak weer op orde te brengen. ik had eerst een backup gemaakt en die na de installatie weer teruggezet. nu heb ik in mijn mailprogramma "windows live mail" waar alle gegevens ontbreken zoals mijn mails, de contactpersonen, agenda enz. waar kan ik dit terugvinden en hoe krijg ik ze dan in mijn mailprogramma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het over een back-up. Wat voor back-up: data- of systeemback-up. M.a.w. is je mailfolder geback-uped of niet. That's the question. Als die niet geback-uped is, ben je helaas alles kwijt.

Heb je ook niets geëxporteerd?

Kijk of er hier nog iets in staat: C:\Users\ user \AppData\Local\Microsoft\Windows Live Mail

Het kan nl. nog zijn dat je er niet in kunt, omdat je alles geherinstalleerd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch even om het precies te weten: In het onderhoudsscherm (Windows 7) worden twee termen gebruikt: "Back-up maken" (in het hoofdvenster) en "Een systeem kopie maken" (in de linker marge bovenaan). Alleen als je de "systeemkopie" hebt gemaakt is je mail en adressenlijst ook gebackuped, anders hangt het van je eigen instellingen af of je de juiste folder hebt weten te vinden. Ik begrijp echter van niet.

Ik vrees dus dat je alle mails en adressen kwijt bent.

In je mailaccount is een setting om alle mails op de server te laten staan, maar die staat default altijd uit, dus dat biedt ook geen oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.