Ga naar inhoud

verdwenen mails


ajkappert

Aanbevolen berichten

We zijn 2 maanden in het buitenland geweest (15 landen) daar heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van mijn i-pad om mijn mail (Hotmail.com) op te halen. Nu ik thuis kom staat er alleen nog mail vanaf 12 oktober op mijn "postvak in", de mail vanaf 20 aug. t/m 11 okt. kan ik nergens terugvinden terwijl ik deze in het buitenland wel gelezen heb en er een flink aantal van wilde bewaren. Ik heb ze dus niet verwijderd. Wat te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ajkappert,

Dat is afhankelijk van de instellingen:

Bij IMAP instelling als u e-mailberichten ophaalt worden de e-mailberichten op de server bewaard.

Bij POP instelling als u e-mailberichten ophaalt worden de e-mailberichten verwijderd van de server, behalve als u heeft aangegeven dat de opgehaalde e-mailberichten niet verwijderd moeten worden.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ ajkappert,

De e-mails zijn dan denk ik verwijderd en dus verloren, dat is jammer, volgende keer beter opletten dan.

Wat u nog zou kunnen doen voor alle zekerheid, is inloggen via de webmail en even kijken.

Maar wellicht heeft u dat al gedaan xD

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.