Ga naar inhoud

Fabrieksherstel PC Windows XP


Oldman17

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik heb dit weekend de zolder opgeruimd en kwam ineens een oude pc tegen. Deze heb ik weer even opgestart en hij is wel erg traag. Daarom wilde ik een fabrieksherstel gaan doen, maar ik heb geen idee hoe ik de dingen dan kan blijven behouden, zoals Windows XP en Windows Office en dat soort dingen. Voor de rest mag alles er echt af, wil hem echt gewoon met Windows XP en Office erop en voor de rest helemaal niks.

Er zit trouwens een Intel Pentium 4 CPU 3.00Ghz processor en 1GB RAM in. Zou het hier ook aan kunnen liggen dat de computer zo traag is ? Dat hij bijvoorbeeld meer RAM moet krijgen of dat de processor te slecht is ? Mijn kennis van PC's is niet echt van de bovenste plank :embarassed:......

Alvast bedankt !

Groetjes Bob

Link naar reactie
Delen op andere sites

wilde ik een fabrieksherstel gaan doen, maar ik heb geen idee hoe ik de dingen dan kan blijven behouden, zoals Windows XP en Windows Office en dat soort dingen.

Indien het een merk computer betreft en je bent in het bezit van een recovery schijf of/ herstelpartitie kan je fabrieksherstel uitvoeren maar Software zoals Office moet je herinstalleren vanaf een installatieschijf.

Betreft het een samengestelde computer ( geen merk computer) dan moet je al een image gemaakt na de aankoop van de computer anders dien je ook nog eens te beschikken over een Windows installatieschijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.