Ga naar inhoud

bestanden verloren na foutherstel door windows update


mlkjjklm

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik mijn windows wil opstarten, komt er dat 'windows niet kan laden omdat het systeemregisterbestand beschadigd is' en de pc zegt dat ik de windows-installatieschijf moet plaatsen, maar ik heb deze niet meer dus dacht ik om een nieuwere windows te installeren maar gaan mijn bestanden hierdoor verloren?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou kunnen dat er problemen zijn met de harde schijf.

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc.

Brand de ISO als image op een lege cd.

Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd.

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren.

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test.

Wat geeft dit als resultaat?

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je alvast kan uitvoeren is het aanmaken van een herstelschijf en dan systeemherstel uitvoeren.

Hoe je een herstelschijf voor Vista kan maken lees je hier (klik erop), hoe je met die schijf systeemherstel kan uitvoeren hier.

Ik kan geen herstelschijf maken, als ik op de link voor windows vista klik dan kom ik op een 'not found' pagina.

De twee links werken bij mij perfect.

Heb je problemen met je browser?

probeer eens met een andere browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.