Ga naar inhoud

Mar Overal in "zoekopdrachten"overvol


marietje

Aanbevolen berichten

De map Overal in zoekopdrachten staat overvol van bestanden uit vroegere jaren, toen ik de huidige computer nog niet had.

Wschl zijn dit oude bestanden van de vorige computer en zijn deze bestanden destijds overgezet.

Ze dateren uit 1993 tot heden ( 2014)

In 2008 is de huidige computer aangeschaft.

Kunnen al deze oude bestanden bijv. t/m 2007 worden verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit zo was geweest had ik deze vraag niet gehad. Ik maak inderdaad wel eens een map aan, waarin ik zaken in opberg.

Echter deze map: zoekopdrachten heeft mijn echtgenoot, nog niet zo lang geleden bij toeval ontdekt en opengemaakt.

De map staat onder Administrator.

Als je de map uitvouwt, staan er een aantal submappen:

-Door mij gedeeld

- Geindexeerde locaties (leeg,omdat indexatie uit staat)

-Overal

Betreffende de laatste staan er veel oude bestanden in van eind negintiger jaren en begin 2000.

De huidige computer is van mei 2008, dus ik vermoed dat bij de aanschaf wat zaken van het oude systeem zijn overgezet.

Veel bestanden staan op : H:\ backup\partie 1 (Data:H)

Ik weet sowieso niet waar deze map voor dient. Er staan ook bestanden op van 2011-2013.

Mij gaat het om die oude bestanden. Toen draaide ik nog geen windows Vista, dus leek mij dat deze zaken hier geen invloed op kunnen hebben en dus verwijderd zouden mogen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar wil je een printscreen van hebben?

In de map Overal staat een waslijst aan bestanden.

Is het de bedoeling dat ik de gehele inhoud copieer?

Hoe krijg ik dit trouwens in een link naar je toe?

Als ik een printscreen maak van alles en opsla in bijv. afbeeldingen,krijg ik hem niet in mijn bericht gecopieerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoef niet de volledige inhoud te zien wel enkele.

Ook de structuur

De map staat onder Administrator.

Als je de map uitvouwt, staan er een aantal submappen:

-Door mij gedeeld

- Geindexeerde locaties (leeg,omdat indexatie uit staat)

-Overal

zou ik willen zien.

Hoe je een printscreen kan maken lees je hier, hoe je die in een volgend bericht kan plaatsen hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]35217[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]35219[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]35221[/ATTACH]

Dit zijn 4 printscreens,hopelijk komen ze correct over.

Ik heb ze geplaatst zoals het voorbeeld aangaf.

aangepast door marietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al dacht gaat het niet over een map die "overal" noemt maar is het een resultaat van je zoekopdracht.

Het zijn zeker en vast geen oude bestanden van je vorige computer maar systeembestanden van Microsoft Office.

Best verwijder je zulke bestanden niet op de manier zoals jij wil doen.

indien ze nog toebehoren aan geïnstalleerde software krijg je foutmeldingen en je software zal ook niet meer werken.

Programma's verwijder je via "programma's en onderdelen".

Zelf gemaakte bestanden herken je aan de zelf gegeven naam, die bestanden staan dan ook meestal in "mijn documenten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al dacht gaat het niet over een map die "overal" noemt maar is het een resultaat van je zoekopdracht.

Het zijn zeker en vast geen oude bestanden van je vorige computer maar systeembestanden van Microsoft Office.

Best verwijder je zulke bestanden niet op de manier zoals jij wil doen.

indien ze nog toebehoren aan geïnstalleerde software krijg je foutmeldingen en je software zal ook niet meer werken.

Programma's verwijder je via "programma's en onderdelen".

Zelf gemaakte bestanden herken je aan de zelf gegeven naam, die bestanden staan dan ook meestal in "mijn documenten".

Dan begrijp ik nog steeds niet de datering van de bestanden:1999,1998 etc.

In 2008 kocht ik de huidige computer.

Zijn dit dan geen bestanden van een vorig systeem, die overgezet zijn en dus niets te maken hebben met de software die op het nieuwe systeem werden geinstalleerd.

Bij programma's en onderdelen vind ik de bestanden niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die bestanden behoren tot een programma in dit geval Office.

Office heeft verschillende versies op de markt gebracht, zijnde office 95,97, 2003, 2007, 2010 , 2013 (als ik niks vergeten ben).

Als jij nu Office 2003 op je PC installeert is de datering van voor 2003, want het zijn datums van het aanmaken van die bestanden door Microsoft en niet de installatiedatum op je PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.