Ga naar inhoud

message cannot be found


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn notebook helemaal opnieuw moeten installeren omdat het bij de installatie van Windows Internet Explorer 8 helemaal crashte. Ik heb wel een kopie kunnen maken omdat ik de harde schijf eruit gehaald heb en de schijf aan een ander notebook gekoppeld heb. Na het kopiëren van de bestanden in Windows Mail werkte alles weer goed. Na een aantal updates en de installatie van Windows Essentials staan de e-mails er wel maar als ik erop klik krijg ik 'message cannot be found'. Ik heb nu weer een systeem herstel gemaakt van voor de updates en windows essentiala verwijderd maar toch krijg ik nog steeds die melding. Ik kan nu natuurlijk wel weer opnieuw beginnen maar dan krijg ik na de updates en windows Essentials toch weer hetzelfde. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de originele mail bestanden nog ergens opgeslagen?

Misschien Windows Essentials verwijderen en een registeropruiming doen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Daarna Windows Essentials opnieuw installeren en alle updates doen alvorens de mails opnieuw te kopieren naar Windows Mail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nu allemaal geprobeerd. Maar het werkt niet. Het is een veel voorkomend probleem en ik begrijp niet dat Microsoft daar zelf geen oplossing voor heeft. Ik heb al geprobeerd om met Thunderbird aan de gang te gaan maar Thunderbird importeert niet van Windows Mail. Ik ga nog eens kijken bij Eudora. Misschien dat ik via een omweg weer alles terugkrijg. De oorspronkelijke bestanden heb ik nog. Die staan op een aparte harde schijf. Maar in elk eval bedankt voor de moeite. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De oplossing voor dit probleem is er gewoon niet. WLM en Wndows Mail werken niet samen. Importeren, exporteren, kopiëren gaat ook niet. Alle oplossingen werken alleen met een gmail, Hotmail of outlook mailadres. Je eigen e-mailadres kan gewoon niet meegenomen worden. Ik ben uitgebreid bezig geweest op het internet en op allerlei forums maar er is geen oplossing voor. Ga werken met Thunderbird. Dan kan je je mail gewoon van de ene computer naar de andere meenemen, je kunt back-ups maken met Mozbackup en je kunt ook de usersmap van thunderbird kopiëren. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Autostart uitschakelen. (XP)

Klik met de rechter muisknop op Mijn computer.

Klik op de tab geavanceerd.

Onderaan bij opstart en herstel klik je op instellingen.

Haal dan het vinkje weg bij automatisch herstarten.

Klik op OK en nogmaals op OK.

Autostart uitschakelen (Vista & 7)

Ga naar configuratiescherm - systeem en klik in de linkerkolom op geavanceerde systeeminstellingen.

Open de tab geavanceerd en klik bij opstart en herstelinstellingen op de knop instellingen.

Onderaan bij systeemfouten moet je automatisch opnieuw opstarten uitvinken.

Bevestig met OK en nogmaals OK.

Sluit het configuratiescherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.