Ga naar inhoud

upgrade


Gast

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb deze laptop en zou deze graag upgraden naar windows 7.

Kan iemand even kijken welke w7 (32 of 64-bit) ik hierop het beste kan installeren ;P

Ik zou de laptop volledig opnieuw kunnen installeren (clean install) maar zou wel graag de emails willen behouden (windows live mail) zijn deze local opgeslagen of ergens op een server?

alvast een speccy

http://speccy.piriform.com/results/Lb7XiTmIzVoSMlwKzerBKWJ

note** ik merkte dat de temperaturen zeer hoog waren, ik heb de laptop enkel opgestart en internet opgezet en deze berijkt temperaturen van 80 graden...

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de 32 bit versie nemen. (wegens 3 GB ram geheugen)

Maar voor je over gaat naar een andere Windows versie zou ik eerst eens controleren of Windows 7 wel geschikt is.

Je kan dat aan de hand van deze Upgrade advisor uitvoeren.

Wat die hoge temperaturen betreft:

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Wat je vraag over Windows Live mail betreft volg je deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klein probleempje.. *-*

Kwou de PC opnieuw opstarten voor W7 te installeren (gekochte CD) en daarna wou die niet meer opstarten (na bootscherm, zwart scherm en doet niks meer)

Ik ben in bios gegaan en in de settings CD/DVD als boot priority 1 gezet en de windows DVD er in gestopt, maar ook hier doet die niets...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Je hebt sinds 8 augustus niet meer gereageerd.

Kan je eerst even vermelden wat er intussen met de laptop gebeurt is?

Zoals het probleem met die hoge temperaturen bijvoorbeeld....

toch kunnen opstarten via cd, laptop schooongemaakt vanbinnen en loopt weer lekker ^^ -opgelost-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.