Ga naar inhoud

Windows Vista


stone1

Aanbevolen berichten

ik krijg windows defender niet gestart, als foutmelding krijg ik altijd 0X800106ba of 0X800705b4

ik heb wel een norton security suite een betaalde virus scanner, het contrakt verlengd voor drie jaren, ik heb ook een maand geleden Microsoft Security Essential geinstalleert, wat moet ik doen om mijn DEFENDER terug te kunnen opstarten zodat mijn pc veilig werkt op Windows,

Vriendelijke Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stone,

Volg deze stappen om uw probleem op te lossen :

1) Klik op Start, typ Services in de zoekfunctie en klik vervolgens op Services in de programma-lijst. Als u gevraagd wordt om administratorrechten te geven doe je dit.

2) Dubbelklik op de service van Windows Defender en klik vervolgens in het Opstarttype op Automatisch, klik hierna op OK.

Als het probleem nog niet verholpen is :

1) Klik op Start, klik op Uitvoeren en typ typappwiz.cpl en druk op OK.

2) Klik op Windows Defender en klik vervolgens op Verwijderen

3) Volg de aanwijzingen op het scherm.

4) Bezoek volgende pagina om Windows Defender opnieuw te installeren : Microsoft Internet Safety and Security Center

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg windows defender niet gestart

ik heb wel een norton security suite een betaalde virus scanner, het contrakt verlengd voor drie jaren, ik heb ook een maand geleden Microsoft Security Essential geinstalleert, wat moet ik doen om mijn DEFENDER terug te kunnen opstarten zodat mijn pc veilig werkt op Windows,

Het installeren van meerdere antivirussoftware zal er enkel voor zorgen dat je problemen op je computer krijgt.

Je mag er dus maar eentje installeren.

Je hebt drie jaar voor Norton betaald dan lijkt het me het meest logisch dat je enkel Norton houd en de rest verwijderd.

Het vermijden van malware op je computer begint al bij jezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.