Ga naar inhoud

Bestanden verplaatsen


Jokingtrash6

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een (klein) vraagje, ik zou graag mijn muziekbestanden vrij verplaatsen in mijn map. Ik kan dit nu niet doen en ik weet niet waarom. Ik moet mijn bestanden altijd nummeren voor te verplaatsen. Ik ga een voorbeeld geven: ik ben op reis geweest naar de ardennen en ik heb Durbuy en La Roche bezocht. Als eerst heb ik la roche bezocht en dan durbuy. Mijn foto's heten ''durbuy 1'', ''durbuy 2'', ''roche 1'' en ''roche 2''. De foto's van durbuy komen voor de foto's van la roche te staan, ik denk dat dit is omwille van de letter d die voor de letter r in het alfabet komt. Nu is mijn vraag: kan ik deze bestanden op een of andere manier zelf organiseren? Ik denk dat bij windows vista altijd een zwart lijntje kwam achter het bestand dat je iets ging achter zetten, maar nu komt dat niet meer bij winndow 7.

Ik hoop dat jullie iets verstaan van mijn bericht, ik heb het ingewikkeld getypt. Als jullie een antwoord kunnen bieden, zou ik dat heel fijn vinden.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Klik in de map muziek beeld>sorteren op>plaats vinkje bij aanmaak datum!er zijn ook nog opties!

p.s deze uitleg is van Win8.1 .....maar denk dat zo iets ook mogelijk is in Win7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij althans is de simpelste manier Windows voor de gek houden.

Aangezien in Windows de eerste letter of cijfer van een bestandstitel wordt gebruikt om te sorteren op volgorde maak ik de volgorde zelf door voor de titel een nummer en letter te plaatsen

bijvoorbeeld:

  • alle foto's van Durbuy krijgen het cijfer 1 en een letter

1a Durbuy

1b Durbuy

1c Durbuy

  • alle foto's van La Roche ook een cijfer en een letter

2a La Roche

2b La Roche

2c La Roche

Op die manier gaan alle foto's van La Roche na de foto's van Durbuy komen te staan.

De volgorde na het cijfer kan je dan veranderen als een foto voor of na de andere moet komen.

Het zelfde kan je ook doen met muziek titels

aangepast door Hensyr
uitleg toevoegen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.