Ga naar inhoud

"er zijn geen verbindingen beschikbaar"


Sambloq

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb dit probleem nu voor de tweede keer, waar ik normaal een lijst met verbindingen zag zie ik nu "er zijn geen verbindingen beschikbaar" en daaronder problemen oplossen wat niks uithaald. De laatste keer dat ik dit probleem had moest ik volgens mij iets met services.msc (ofzoiets) doen, maar ik heb geen idee hoe het toen lukte. Systeemherstel heeft ook niks uitgehaald. Ik heb dit probleem nu al 3 weken en ik ben er helemaal klaar mee... heeft iemand enig idee?!?

Alvast heel erg bedankt!!!

(Ik heb een compaq)

Link naar reactie
Delen op andere sites

best eerst even controleren of er malware op je PC aanwezig is.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eerst of je niet per ongeluk wifi had uitgeschakeld:

Meestal is dat FN + wifi toets

Bij sommige laptop heb je vooraan schuifbalkje om internet te activeren.

Het kan ook zijn dat de firewall internet blokkeert.

Indien windows 8 of 8.1

Klik op toetsen CTRL + ALT + DEL

Klik op tab navigatie

Zoek daar bij tab opstarten uw antivirus / firewall en schakelt het uit.

Herstart de laptop en test het.

Indien Windows 7

Windows toets + S toets.

Typ in het msconfig.exe

Zoek daar bij tab opstarten uw antivirus / firewall en schakelt het uit door uit te vinken.

Herstart de laptop en test het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.