Ga naar inhoud

exe brstanden starten niet meer


vxvk

Aanbevolen berichten

Deze site had ik al bezocht. Ik heb de registerwijzigingen doorgevoerd, maar dat werkte niet. Ik probeerde het programma van microsoft om het probleem te fixen te downloaden maar dat ging ook niet. Dus ik ben weer terug bij af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook al gedaan. Maar wat een ellende! Steeds allemaal popups van allerlei programma's, sites e.d. Je weet gewoon niet meer waar je met je muis naar toe moet. Maar uiteindelijk: de fix programma's van Microsoft kan ik nog steeds niet openen en de wijziging in het register heb ik al gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, die fix van Windows is mogelijk ook een exe... - je kan hem toch binnenhalen? (zo niet haal ik hem van het net en stuur hem je door)

als je hem zoudt binnen hebben maar hij wordt niet uitgevoerd: probeer even in veilige modus?

(trouwens: het volgende is zeer eigenaardig omdat je van een nieuwe installatie vertrekt, maar toch zit ik te denken aan virussen en/of malware ...)

edit: probeer dit eens:

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.