Ga naar inhoud

Games doen het niet of sloom


timon14

Aanbevolen berichten

sinds ik denk ik 1maand geleden mijn probleem heb opgelost heb ik nog steeds problemen

sommige games doen het gewoon niet ze flitsen voor bij (zwart scherm) en dan worden ze weer klein en constant als ik op

het pictogram klik om hem groter te maken krijg ik weer zoon flits

verder heb ik problemen bij battlefield 3 dat hij ongeveer 15min doet om de web pagina te laden en daarna kan hij nergens verbinding mee maken

terwijl hij het bij bf 4 perfect doet!

het laatste is dat hij nog steeds bij sommige programma's lang over doet om te laden (denk aan 20min wachten tot hij van het lading scherm af is)

dit soort problemen kunnen niet aan de hardware liggen (denk ik)

pc specs:

cpu: i5 3.4ghz

gpu: nvidia geforce gtx 660

gehuegen: 8gb ddr3 1300mhz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

In het andere topic werden onderstaande vragen gesteld.

Hoe staat het met de 2 virusscanners?

Is er al 1 verwijderd?

Op bovenstaande gaf je eigenlijk geen antwoord.

Op volgende vraag I

s er al enige wijziging in de snelheid merkbaar?
gaf je volgend antwoord
Het is helemaal opgelost! dankje man!

- - - Updated - - -

alles doet weer zo als het hoort!

advance system care was de boos doener

Dus blijft de vraag of je 1 virusscanner verwijderd hebt en waarom je vermeld hebt dat alles opgelost is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn problemen zijn:

1 soms doen games het niet ze knipperen met een zwart scherm voor bij en zijn dan verkleint als ik op het pictogram klik gebuert weer het zelfde

2 battlefield 3 duurt eerst 20min tot de web pagina er is en kan daarna geen connectie maken met de servers

3 veel software zoals photoshop after effect camtasia studio en origin moet je wel 15min wachten tot ze zijn geladen en sommige games

4 steam kan altijd pas bij de 2de keer inloggen connectie krijgen

aangepast door timon14
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vorige topic is beëindigd om dat je aangegeven hebt dat het probleem opgelost was.

Voer opnieuw RSIT uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.