Ga naar inhoud

kan niet meer inloggen


fiestaboyke

Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeert im mn windows op te laten starten zonder dat hij telkens moest aanmelden maar met een paar dingen te veranderen kan ik niet meer inloggen :(

Ik dacht dat ik gebruikersaccount mocht verwijderen omdat ik toch de enige op de pc ben en dan ging ik kijken bij administrator en heb ik uitgevinkt, wachtwoord verloopt nooit ofzoiets ... nu als ik opstart dan moet ik mij aanmelden als administrator en als ik mijn pw dan invoer zegt hij dat het ongeldig is 😈. Ik heb ook al geprobeerd om op te starten in veilige modus maar hoeveel x ik ook op f5 of f8 druk, hij gaat gewoon door :(. Iemand die raad weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag fiestaboyke,

Welk besturingssysteem gebruik je ? Wat is de fabrikant van uw PC ?

Als je zeker weet dat je geen wachtwoord ingesteld hebt bij gebruikersaccounts, probeer dan gewoon eens op Enter te drukken as hij vraagt voor het wachtwoord ?

Indien dit niet werkt, heb je ooit een standaard wachtwoord gehad bij de aankoop van de PC ?

aangepast door Thedarkness
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.