Ga naar inhoud

Krijg Windows 7 niet geinstaleerd via USB


zwiepert

Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben nieuw op dit forum en zit met een probleem

Ik heb een Toshiba Satallite laptop waarvan ik zojuist windows 8 eraf gegooid heb en ik wil er nu windows 7 op instaleren.

ik wil win7 via een usb stick instaleren en kom in het installatie menu klik op windows instaleren en krijg dan de volgende melding:

Kan geen apparaatstuurprogramma's vinden. zorg ervoor dat het installatiemedium de juiste stuurprogramma's bevat en klik vervolgens op OK

Ik heb zojuist de usb stick op mijn pc getest en windows werd prima geïnstalleerd ook op mijn msi laptop was dit geen probleem.

wat doe ik fout en zou iemand mij met dit probleem kunnen helpen?

p.s. er zit geen dvd speler in de laptop anders had ik het via een dvd geprobeerd.

Groetjes, Ivo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste zwiepert,

het gebruik van een illegale Windowsversie is een schending van de wetgeving op het copyright, zie ook onze forumregels:

Vragen naar of hulp bij het gebruik en/of het linken naar warez, serienummers (serials), cracks en illegale downloads voor alle producten die vallen onder het copyright (muziek, films, games, covers, teksten, software, ...) is verboden.

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen, we zijn dan ook genoodzaakt om dit topic hier af te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.