Ga naar inhoud

pc naam


umivik

Aanbevolen berichten

hey

heb een laptop overgenomen van iemand maar haar gebruikersnaam staat nog op pc,hoe kan ik die overbrengen naar mijn naam.

als ik nu vb.mijn mail opendoen kan zij dat dan ook zien op hare pc.

zo heb ik skype gedownload en ingesteld en automatisch zat ik op haar skype,hoe dat veranderen want dat moet niet.

windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat je precies bedoeld:

Klik met de rechtermuisknop op Computer en dan eigenschappen.

Klik rechts onderaan op instelling wijzigen en dan kan je de naam van de computer wijzigen.

Als je dat niet bedoeld dan dit:

Klik op configuratiescherm / gebruikersaccount en dan kan je de naam wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter aanvulling van bericht 2.... als je de PC overgenomen hebt en die persoon heeft zijn persoonlijke bestanden en instellingen niet verwijderd dan maak jij daar nu gebruik van blijkbaar.

En dat is niet de bedoeling. :dong:

Het e-mailaccount van de vorige eigenaar moet verwijderd worden uit het e-mailprogramma en jouw e-mailaccount moet er aangemaakt worden.

Idem wat Skype betreft, verwijder de software volledig via programma's en onderdelen.

Voer ook onderstaande uit en installeer dan Skype opnieuw.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.