Ga naar inhoud

Stuurprogramma.


fraloes

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Nadat mijn vrouw via Windows update automatisch updates had ontvangen en deze geïnstalleerd waren, kreeg ze te zien: "Dit stuurprogramma wordt geblokkeerd vanwege compatibiliteitsproblemen."

Na uitgebreid speurwerk blijkt het hier te gaan over: IntelliPoint Intelli Type NUID filter driver. Géén flouw idee wat dit is. Verder kreeg zij de volgende tekst te zien: "Er is een stuurprogramma geïnstalleerd dat stabiliteitsproblemen in het systeem veroorzaakt. Dit stuurprogramma wordt uitgeschakeld. Neem contact op met de fabrikant van het stuurprogramma voor een update die compatibel is met deze versie van Windows.

Is er iemand die ons kan helpen met dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wijzig het automatisch updaten eens naar de volgende instellingen.

Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Zo krijg je een melding als er updates zijn en kan je kiezen welke je wil installeren.

Het zullen als je systeem up-to-date is niet zo gek veel zijn en installeer dan de updates één voor één en noteer het nummer van de update.

Mocht het fout gaan weet je welke update verantwoordelijk is voor je probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wijzig het automatisch updaten eens naar de volgende instellingen.

Naar updates zoeken maar laat mij bepalen of ik ze wil downloaden en installeren.

Zo krijg je een melding als er updates zijn en kan je kiezen welke je wil installeren.

Het zullen als je systeem up-to-date is niet zo gek veel zijn en installeer dan de updates één voor één en noteer het nummer van de update.

Mocht het fout gaan weet je welke update verantwoordelijk is voor je probleem.

Ga het op deze manier eens proberen. Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.