Ga naar inhoud

Toets ingedrukt houden werkt niet


Evaaa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik een willekeurige toets op mijn toetsenbord ingedrukt wil houden doet 'ie het niet. Ik moet dus voor backspace blijven drukken in plaats van dat ik de toets gewoon ingedrukt kan houden zodat de tekst verdwijnt.

Hoe los ik dit op? Ik heb al gekeken bij filtertoetsen maar dat staat allemaal niet aangevinkt.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Eva

aangepast door Evaaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

euh... weet iemand waar het hier over gaat ?:hmmmm:

Staat beschreven in bericht #1: het gaat over het feit dat de toetsen niet meteen reageren wanneer je ze gewoon indrukt maar dat ze wel reageren wanneer je de toets blijft indrukken, met vertraging dus.

Evaaa, gaat het over een desktop of over een laptop ? ... indien het over een desktop gaat: werk je met een draadloos toetsenbord of USB-toetsenbord (met kabel dus) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reacties. Het gaat er inderdaad om dat als ik een letter (of elke andere willekeurige toets op mijn toetsenbord) vaker wil gebruiken (bijvoorbeeld: wwwwww) dan moet ik elke 'w' apart indrukken, als ik de letter 'w' ingedrukt hou gebeurd er niks.

Stegisoft, dit werkt helaas niet.

Asus, ik gebruik een laptop.

aangepast door Evaaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat beschreven in bericht #1: het gaat over het feit dat de toetsen niet meteen reageren wanneer je ze gewoon indrukt maar dat ze wel reageren wanneer je de toets blijft indrukken, met vertraging dus.?
dat had ik dus gewoon zo niet begrepen, wellicht omdat er stond " op mijn toetsenbord ingedrukt WIL houden" en dat nog in combinatie met de backspace, dat was me helemaal een raadsel...

hoe dan ook: dank voor de toelichting Asus (en blijkbaar had Stegisoft het ook van de eerste keer door....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een recent probleem denk ik in eerste instantie aan het uitvoeren van een systeemherstel: door het terugzetten van een herstelpunt zou je kunnen terugkeren naar een tijdstip van normale werking.

Dankjewel. Ik heb dit gedaan en het systeem teruggezet naar vrijdag 8 augustus, het probleem is helaas nog niet verholpen.

dat had ik dus gewoon zo niet begrepen, wellicht omdat er stond " op mijn toetsenbord ingedrukt WIL houden" en dat nog in combinatie met de backspace, dat was me helemaal een raadsel...

hoe dan ook: dank voor de toelichting Asus (en blijkbaar had Stegisoft het ook van de eerste keer door....)

Wellicht een taalbarrière ;-) Ik WIL het knopje op mijn toetsenbord ingedrukt houden (maar het lukt niet in dit geval).

aangepast door Evaaa
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.