Ga naar inhoud

vind geen wizard bestandsoverdracht bluetooth


louis14

Aanbevolen berichten

Ik koppel een smartphone Samsung met mijn laptop windows 7:het paren lukt via "toevoegen apparaat"

Maar als ik bleutooth intik in de startknop vind ik geen item voor bestandsoverdracht: windows 7 vind slechts 1 item

genaamd "bluetooth" maar hiermee kan ik geen bestanden van mijn gsm op mijn laptop zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koppel een smartphone Samsung met mijn laptop windows 7:het paren lukt via "toevoegen apparaat"

De driver is blijkbaar geïnstalleerd want je smartphone wordt herkend maar je weet dus niet hoe je bestanden van je smartphone naar je computer moet zetten?

Dat staat beschreven in de handleiding van je smartphone.

Samsung Galaxy S - Bestanden overzetten via Bluetooth -...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

Ik heb uw link (na een tweede keer) nagekeken en heb de applicatie "gallerij" gevonden om bestanden te verzenden, maar dit gaat enkel over images.

Uiteindelijk heb ik in mijn Samsung gevonden hoe ik in de applicatie bestanden via bluetooth kan verzenden.

Blijkbaar is het via bluetooth altijd vanaf de bron om de zend actie te doen want ik heb nu de wizard bestanden zenden en ontvangen op mijn laptop gevonden (de applicatie stond op mijn bureaublad) en ik kan bij bestanden ontvangen enkel wachten.

Ik begrijp niet waarom ik in de zoekfunctie van de startknop de bestandsoverdrachtwizard niet kon vinden.

Alvast bedankt,je hebt mij op de goeie weg gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.