Ga naar inhoud

VLC loopt vast(beeld) geluid speelt verder, na 5-6sec herhaalt hij het geluid opnieuw


ilorre

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Wanneer ik een film via VLC wil zien dan loopt hij na ongeveer 5minuten vast, het beeld stopt maar de zinnen die worden gezegd spelen verder af en na enkele seconden herhaalt hij terug van op het moment dat VLC vastliep, ook om het programma dan te sluiten lukt niet, als ik dan het probeer te sluiten duurt dit ook eventjes.

Ik heb een splinternieuwe pc van deze week zelf samengesteld voor o.a gamen etc dus ik zou echter niet weten waar het probleem zich kan situeren.

Kan iemand me soms informatie geven of helpen wat dit is?

Ik heb alsook VLC volledig verwijderd en geherinstalleerd en het probleem blijft zich voordoen.

Mvg Lorenzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Processor: AMD FX-8350 Eight-Core Processor 4.00 GHz

RAM: 8156 GB

64-bitbesturingssysteem

Video kaart: AMD Radeon HD 7900 Series

Besturingssysteem Windows 7 Home Premium Home Edition 6.1.7601

Opslag: IDE apparaat Standaard Dual Channel PCI IDE Controller

IDE apparaat Standard AHCI 1.0 Serial ATA Controller

SCSI/RAID apparaat Marvell 91xx SATA 6G Controller

Harde schijf SAMSUNG HD103SJ ATA Device (931 GB, IDE)

Harde schijf Samsung SSD 840 EVO 120GB ATA Device (111 GB, IDE)

Optische Station ASUS DRW-24F1ST a ATA Device

Volstaat dit?

Alvast al bedankt voor de aangebonden hulp :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu een andere film niet in VLC afgespeeld, daar gaat het wel, maar dan crasht het alweer en reageert het programma niet, alsook komt er een dunne horizontale zwarte streep op mijn scherm of het beeld dat zo precies wazig is.

Zou het aan mijn grafische kaart of moederbord dan niet liggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.