Ga naar inhoud

Windows 7 - Alles gebruikers verdwenen van login scherm na probleempje


mysticfist

Aanbevolen berichten

Hoi,

Even info: Ik heb op mijn laptop Windows 7 en heb er 4 gebruikers op aangemaakt.

Deze zijn altijd zichtbaar als ik de laptop aanzet en dan kan de gebruiker erop klikken en moet hij gewoon zijn wachtwoord ingeven.

Deze morgen wou ik aanloggen op mijn laptop met windows 7 en ik klikte op mijn gebruiker maar ik kreeg de boodschap:

de service user profile service verhindert het aanmelden

Aangezien ik dit al eens in het verleden gehad had wist ik dat ik dit kon oplossen door een aantal stappen te volgen.

Ik heb dit opgezocht op het internet en deed deze stappen.

Het probleem is nu dat na het rebooten van mijn laptop dat ik geen enkele gebruikers icoon meer zie op mijn loginscherm.

Ik kan wel aanloggen als ik manueel de gebruikersnaam en paswoord ingeef van de 3 andere gebruikers maar mijn gebruiker werkt nog steeds niet.

Dus ik zit met 2 problemen.

1e: Ik wil graag al mijn gebruikers zien op het loginscherm als voordien want mijn dochters weten anders niet hoe ze moeten aanmloggen.

2e: Ik zou graag terug kunnen aanloggen met mijn eigen user maar die werkt helemaal niet meer.

Ik vermoed dat jullie meer info nodig hebben dus zeg maar wat je nodig hebt dan geef ik het jullie.

De gebruikers zijn:

Iluna

Shanaya

Christophe <-- Deze werkt total niet meer

Admin

Hopelijk weten jullie raad.

Christophe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verschillende oplossingen geprobeerd die ik op internet vond en geen werkte.

Uiteindelijk heb ik windows terug gezet naar een vorige restore point en dat lukte.

Ik heb mijn profielen terug en alles werkt terug.

Geen idee waarom de oplossing met die aanpassing in de registry niet werkte zoals vorige keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.