Ga naar inhoud

Windows Update in Win 7 64bits


PCMuis

Aanbevolen berichten

Enkele maanden geleden heb ik Windows 7 (64bits) geinstalleerd op mijn pc. De updates van Windows werden automatisch en zonder problemen uitgevoerd.

Sinds 11 juni 2014 laadt hij de updates wel, maar als ik de pc dan weer opstart krijg ik de melding dat hij de updates niet kan installeren?

Hij configureerd tot ongeveer 24% en breekt dan af, herstelt de pc en sluit dan af.

Het vervelende is dat hij nu bij iedere afsluiting eerst 6 updates inlaadt en dan afsluit, bij opstart probeert deze te configureren wat niet lukt.

Het kost dus iedere keer veel tijd bij het opstarten en afsluiten van de pc.

Wie weet een oplossing om de updates weer normaal automatisch te laten verlopen.

Bedankt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, zal het gaan proberen.

Als aanvulling op mijn vraag kan ik nog toeveoegen dat, waneer de PC opsart en hij probeert de updates te configureren hij akls foutmelding aangeeft:

Fout bij configuratie Windows. Ongedaan maken. ( actie wordt ongedaan gemaakrt en pc start weer opnieuw op waarna ik er mee kan werken )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog van alles geprobeerd. Windows Update Troubleshooter. Gaf fouten aan, maar kon ze niet repareren.

System Update Readiness Tool for Windows 7 for 64bits based systems. May 2014 (KB 947821) Gaf aan dat sommige updates niet geinstallerd zijn.

Handmatig ingesteld, maar dat geeft hetzelfde resultaat.

Bij een programma van Windowes gaf hij een foutmelding aan: 0x80070005

Ik gebruik Norton 360 Premium Edition als anti virus scanner.

Ik wel een tijdje terug de pc gedrafragmenteerd en schoongemaakt met Norton Utilities 15

Ik heb twee pc's en die hebben allebei hetzelfde probleem? Kan dat te maken hebben met de schoonmaak actie? iets beschadigd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er hard aan gesleuteld, maar hopelijk heb ik het probleem gevonden.

Na veel programma's te hebben geprobeerd werd ik geattendeerd op een programma MBAM anti malware. Is Free download. Je moet je alleen registreren met naam en e-mail adrres.

Ik heb het programma gedraaid en toen bleek dat er 80 programma besmet waren met malware!

Heb dat hele pakket in quarantaine gezet en de pc opnieuw opgestart.

Updates van Windows geinstalleerd en nu accepteerde de pc de updates wel!

De pc werkt weer normaal!

Morgen zal ik op de tweede pc, met hetzelfde probleem, deze actie ook uitvoeren en kijken of deze dan ook weer normaal functioneert.

Zal er over berichten hier en dan markeren als opgelost.

Bedankt Guy voor je tips. Heb die geprobeerd, maar hielp helaas niet.

Norton Utilities is een programma om je PC op te schonen en te defragmenteren, te versnellen met een aantal hulp tools.

Ik vind het een fijn programma en draai het iedere dag als ik klaar ben met mijn werk.

Gekocht bij de Media Markt (Nederland- ook in Belgie is deze zaak) of bij Bol.com (via internet Nederland)

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Norton Utilities is een programma om je PC op te schonen en te defragmenteren, te versnellen met een aantal hulp tools.

Zulke Utilities zorgen vaak juist voor problemen, en het elke dag uitvoeren is absoluut niet nodig.

Ik heb het programma gedraaid en toen bleek dat er 80 programma besmet waren met malware!

Heb dat hele pakket in quarantaine gezet en de pc opnieuw opgestart.

Voer onderstaande uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.