Ga naar inhoud

kan ik via HDMI op mijn laptop enkel stereo aan ?


Sky_Pikachu

Aanbevolen berichten

ik heb de laatste tijd al aan het zoeken geweest naar oplossingen maar ik vind niet echt een oplossing die werkt

ik heb een toshiba sattelite pro C870-1cQ als ik mijn laptop aansluit op mijn geluidssysteem dan kan ik enkel stereo selecteren kan ik misschien een andere

driver installeren om aan 7.1 of op zen minste 5.1 te geraken.

ik gebruik voor mijn films media player classic

post-50626-1417706011,1384_thumb.jpg

post-50626-1417706011,0034_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mijn geluidsinstallatie is niks mis mee want deze werkt perfect op blue ray spelers of bij games zalig 7.1 geluid enkel als ik een film van mijn laptop afspeel schakelt hij over naar stereo. ik heb een sony STR-DE695 als geluidssysteem maar van codecs op mijn laptop heb ik een k-lite codec pack staan ik weet niet of dat iets anders is dan normaal

Mvg mathias

- - - Updated - - -

Ik had ergens zien staan dat ik een andere driver moest downloaden om naar 5.1 geluid te gaan, ik heb dit opgezocht maar ik vind niets dat echt helpt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dit gezien:

(Toshiba SATELLITE PRO C870-1CQ Drivers Download for Windows 7, 8, XP, Vista)[TABLE=class: pcmodel_list]

[TR]

[TD=class: category]Sound Cards & Media Devices[/TD]

[TD=class: vendor]Intel®[/TD]

[TD=class: device]Intel® Display Audio[/TD]

[TD=class: download]Download[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: category]Sound Cards & Media Devices[/TD]

[TD=class: vendor]Realtek[/TD]

[TD=class: device]Realtek High Definition Audio[/TD]

[TD=class: download]Download[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Twee verschillende audio drivers

Zou het dat kunnen zijn?

Kijk welke driver je nu hebt en probeer dan de andere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt, neem ik aan, al onder "eigenschappen" gekeken en de diverse tabs nagelopen?

Als ik naar al die instellingen kijk, zou het me niet verbazen als je daar wat moet wijzigen.

Ik kwam dit ook nog tegen: http://www.pc-helpforum.be/f182/surround-5-1-niet-te-vinden-50093/

Vraag is dus of jouw geluidskaart wel 5.1/7.1 ondersteunt.

Mss doet dit nog iets: Geen Dolby 5.1 van de pc via hdmi naar de versterker - ComputerTotaal

In elk geval kun je zo wel testen of daar het probleem ligt.

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.