Ga naar inhoud

Laptop wil niet meer opstarten


rsca1973

Aanbevolen berichten

Mijn nichtje heeft een probleem met haar Medion laptop. Deze werkt op windows 8 (ik weet niet of het 8 of 8.1 is - voor mij ziet dat er hetzelfde uit).

Als ze er een tijdje op werkte, kreeg ze een blauw scherm met een fout op (Driver_Power_State_Failure) en startte de pc opnieuw op.

Ik dacht dat het ging over malware en daarom had ik Malwarebytes laten lopen.

Er zaten inderdaad detecties op, maar halfweg het programma kreeg ik ook het blauwe scherm en startte de pc opnieuw op.

Toen heb ik systeemherstel geprobeerd en dat had ik beter niet gedaan.

Nu start de laptop opnieuw op en verschijnt er "Automatisch herstel voorbereiden". Dan verschijnt er opnieuw een blauw scherm met een fout (te vlug om te zien wat juist) en start de laptop opnieuw op.

Daarna weer hetzelfde als hierboven omschreven (Automatisch herstel voorbereiden - blauw scherm- opnieuw opstarten).

Ik heb al vanalles geprobeerd (batterij er uit terwijl hij opstart, Shift + F8 indrukken, Shift knop alleen indrukken,...) maar er gebeurd niets.

Kan iemand mij helpen aub?

aangepast door rsca1973
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.