Ga naar inhoud

Windows 8.1 start niet meer op


elsjem

Aanbevolen berichten

Ik heb een computer waar win 8.1 al opstond. Als ik hem nu opstart krijg ik te zien dat hij problemen gaat herstellen. Dan kom ik in een menu waarin word gevraagd wat te doen waaronder terug naar fabrieksinstellingen. Maar welke keuze ik ook maak er gebeurt niets en Windows start niet op. Help want ik kan niet zonder mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dag elsjem,

Waren opstartherstel en systeemherstel ook aanwezig in het menu en werd geprobeerd om het uit te voeren?

Had je voordien al problemen? zo ja, welke?

Ben je in het bezit van een Windows 8 installatieschijf of kan je er eentje lenen?

ik heb een herstel USB aangemaakt in het herstelmenu ik wilde Windows namelijk herstellen vanwege slecht werkend. Maar nu doet hij dus helemaal niets meer en ben ik behoorlijk in paniek. Ik doe voor mijn vrijwilligers werk alles op de pc. En kan dus niet zonder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fabrieksherstel lukt niet altijd via een systeemherstelschijf.

Op onderstaande kwam nog geen antwoord.

Waren opstartherstel en systeemherstel ook aanwezig in het menu en werd geprobeerd om het uit te voeren?

Ben je in het bezit van een Windows 8 installatieschijf of kan je er eentje lenen?

Indien een merk computer geef dan merk, model en modelnummer door.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.