Ga naar inhoud

zwart scherm en wit pijltje


anneke1974

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is dat een schijfje dat je zelf gemaakt hebt?

Omdat ik niet zeker ben dat het om een herstelschijf gaat gaan we het even anders doen.

Via deze link (klik erop) kan je de herstelschijf downloaden.

Om te downloaden ga je in het venster zoals hieronder bovenaan het venster staan met de muis, je ziet dan de downloadknop.

post-23245-1417705922,9474_thumb.jpg

In het volgende venster klik je op download anyway.

post-23245-1417705922,9707_thumb.jpg

Eenmaal gedownload moet je het bestand op een cd of dvd branden via de functie image branden die je in de brandsoftware aantreft.

Als het schijfje gebrand is herstart je de computer.

Tijdens het herstarten van je computer zie je de tekst " druk op een willekeurige toets om op te starten vanaf cd of dvd verschijnen" druk dan bijvoorbeeld op de spatiebalk.

Dan voer je systeemherstel uit via geavanceerde opties. In deze link lees je hoe je de schijf moet gebruiken en uitvoeren.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

neen,jammer genoeg niet :(

- - - Updated - - -

ik krijg nu wel mijn scherm om aan te melden,ik typ wachtwoord in en laad dan wel,maar terug erna direct zwart scherm met pijl...

- - - Updated - - -

ga binnen 45 minuten terug zijn,verpleegster is er juist,mijn excuses,ik hoop alsnog dat iemand me kan helpen....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.