Ga naar inhoud

Bluetoothdriver / Bluetooth start niet op


Tel55neT78cOm66

Aanbevolen berichten

Beste computerexperts,

Op mijn HP Pavilon DV7-4141eb Entertaiment Nootbook met Windows 8.1 krijg ik op geen enkele manier mijn bluetooth aan de praat. Op een of andere manier start die niet meer op en vind ik hem ook niet meer terug. Wel heeft hij bij het installeren van Windows 8.1 er dacht ik wel opgestaan ook in de balk langs de klok dacht ik. Op een of andere manier ben ik hem kwijt gespeeld.

Kan iemand me helpen om hem opnieuw aan de praat te krijgen? Alvast dank bij voorbaat. Ik zou hem nodig hebben voor synchronisatie tussen laptop en smartphone.

Groetjes,

Willy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste computerexperts,

Wel heeft hij bij het installeren van Windows 8.1

Op je laptop zelf bevinden zich controlelampjes voor Wifi en andere draadloze communicatie, brand dat het lampje bij draadloze communicatie?

Staat het dus aan?

Verder vraag ik me af welke Windows versie voor 8.1 aanwezig was omdat je vermeld bij het installeren van Windows 8.1? Dus graag wat meer info hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.