Ga naar inhoud

Functie rechtermuisknop startmenu gewijzigd


svlsduran

Aanbevolen berichten

Sinds eind vorige maand ben ik gebruiker geworden van Windows 8.1

Wanneer je toen in het 'nieuwe' startmenu op je rechtermuisknop klikte kreeg je onderaan een balk die tevoorschijn kwam met de mogelijke aanpassingen.

Na gisteren al m'n nodige programma's (20-tal) geïnstalleerd te hebben, kwam ik tot de conclusie dat mijn rechtermuisknop in dit startmenu niet meer een balk was die onderaan verschijnt, maar het gewone contextmenu (cfr. afbeelding).

post-46814-1417705987,4851_thumb.jpg

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan wijzigen zonder een herstelpunt te moeten gebruiken?

Hoop dat het niet weer die stomme nVidia-driverupdate is want deze heeft de vorige keer mijn Aero (Windows 7) om zeep geholpen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft niks met een driver update te maken maar gewoon met Windows Update.

Het is normaal dat je het snelmenu krijgt zoals je zelf toont en niet meer die balk zoals je vermeld hebt.

Het is dus een aanpassing van Microsoft zelf.

Wat is er nieuw in Update voor Windows 8.1 en Update voor Windows RT 8.1? - Windows Help

Zonde om te horen. Vond het mooier zoals voorheen. Je kan dus ook niet kiezen welke interface je wenst neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals reeds vermeld

Het is normaal dat je het snelmenu krijgt zoals je zelf toont en niet meer die balk zoals je vermeld hebt.

Het is dus een aanpassing van Microsoft zelf.

is in plaats van de balk nu het contextmenu aanwezig.

Dus de balk is verdwenen en voor zover ik weet niet te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.