Ga naar inhoud

Gratis download cd kopieren


ritakwita

Aanbevolen berichten

Wat loopt er juist fout?

Beschik je over een dvd-rom en een brander of is er enkel een brander aanwezig in je computer?

OP bovenstaande kwam nog geen antwoord.

Ik kan dvd's kopiëren en branden met clone dvd, dan moet ik toch een cd kunnen kopiëren ook, niet ?

In je eerste bericht gaat het over cdburnerxp nu vermeld je Clone DVD??????

Clone DVD wordt enkel gebruikt om films te branden en dit op DVD.

Dus graag wat meer info.

Wat staat er op de cd die je wil kopiëren?

Welke foutmelding(en) krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

cd burner heb ik reeds gebruikt op mijn pc om cd's te kopiëren en nu gaat het niet meer en als melding krijg ik kopiëren schijf reageert niet zoals ik al eerder vermelde.

Ik ben een brander, ik wou maar zeggen dat ik dvd's wel kan kopiëren via het programma clone dvd, weet ook wel dat dit niets te maken heeft met mijn vraag maar waarom zou ik geen cd kunnen kopiëren als ik wel een dvd kan kopiëren ? weet niet waarom hij geen cd's meer wil kopiëren was zo makkelijk. Zou er iets moeten ingesteld worden ? met cd burner kan ik liedjes branden op mijn cd's en niet meer kopiëren. Heb wel al meerdere problemen gehad met muziek, kon met mijn media player geen muziek meer branden en heb hier dan de vraag gesteld en dan heeft iemand mij gezegd van met cd burner te proberen en dat gaat prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je beschikt dus maar over 1 apparaat in je computer om schijfjes te lezen of branden.

Je wil een kopie maken van een bestaande cd.

Dan zou ik graag weten wat er op die cd staat die je niet kan kopiëren en betreft het een originele cd?

De schijfjes die je gebruikt zijn die herschrijfbaar?

Welke handelingen voer je uit om een kopie te maken van die cd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik heb maar één lade om te schrijven of branden.

Neen de schijfjes zijn geen RW

Op de cd staan liedjes en het is een originele cd.

De handelingen die ik uitvoer met cd burner, is gewoon cd kopiëren, steek er mijn originele cd in, wacht tot die gekopieerd is en dan gaat normaal de lade open en steek ik de lege cd er in om te branden. Heb dit altijd zo gedaan. Is dit niet correct ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De software zelf getest op een Windows 8.1 en de functie kopiëren werkt alvast bij mij.

Voer deze fixit eens uit.

Lost dat je probleem niet op gebruik dan de Windows en X- toetsencombinatie, je krijgt een snelmenu waar je drukt op apparaatbeheer.

Klik op het driehoekje voor dvd-/cd-rom stations.

Dan klik je met de rechtermuisknop op je brander en kies installatie ongedaan maken.

Herstart je computer. Je brander wordt terug geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.