Ga naar inhoud

Harde schijven in opslaggroep, waar is de data


MissButterfly

Aanbevolen berichten

Beste experts,

Mijn systeem is windows 8.1. Erg leuk allemaal, maar ik heb er nu al een probleem mee. Ik heb een stuk of 8 externe harde schijven en heb deze in een opslaggroep geplaatst. Ik kan ze nu echter niet meer bereiken. Ik kan mijn gegevens die op de harde schijven stonden niet meer bereiken en ik wil het eigenlijk ongedaan maken. Het lijkt zelfs wel of alles op de schijf weg is. Ik kan ook geen volume in laten vullen via de eigenschappen van de schijven. Ik baal enorm. Er staat veel op die schijven waar ik jaren werk in heb zitten en ik wil dit graag terug. Wie heeft een advies alsjeblieft.

Groetjes, Brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee, ik heb die opslaggroep nog niet durven verwijderen omdat al mijn schijven daar deel van uitmaken. De schijven lijken leeg te zijn, dus ben ik bang dat de data weg is. En deze data is echt belangrijk voor mij. Ik ben onder andere een boek aan het schrijven en die staat op één van die schijven. Daarnaast staan al mijn foto's en administratie er ook op. Ik heb er eigenlijk niets meer aan gedaan in de hoop op data recovery.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor hoeveel gb heb je uiteindelijk aan harde schijven? En hoeveel zou er normaal in gebruik moeten zijn ?

Extern via USB:

Western Digital 500 GB

Western Digital 750 GB

Western Digital 1 TB

Western Digital 2 TB

Maxtor 500 GB

Seagate 3 TB

Intern ingebouwd:

Samsung 2 TB via SATA

Totaal: dus 9750 GB (excl de gewone C schijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is eigenlijk een vreemd scenario; in je opslaggroep worden je harde schijven wel herkend (zie uw bijlage 1) maar er wordt amper 1,86 GB van de +/- 9 TB herkend/ gebruikt (?) (zie uw bijlage 2) Ook staat er vermeld "GEEN MEDIUM" en dat is ook een minder goed teken...

Zou je toch eens willen proberen om de opslaggroep te verwijderen en één van de harde schijven apart en intern in je PC te connecteren en zien of je de gegevens dan wél kan raadplegen via je PC ?

Heb je eventueel ook nog andere PC's waar je je harde schijven in/aan kan hangen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.