Ga naar inhoud

Ie 11


leek

Aanbevolen berichten

Sinds enkele dagen krijg ik regelmatig het schermmet de kop: "Internet Explorer".

In het scherm staat: "Internet Explorer werkt niet meer" metdaaronder de tekst: "Er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht...."



Daarnaverschijnt een scherm met de kop: "Internet Explorer". In dat schermstaat ook: "Internet Explorer werkt niet meer" maar daaronder staatde tekst: "Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goedmeer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegevenals een oplossing beschikbaar is."



Danverschijnt er onderin een balk met de mededeling:

“Het tabblad is geslotenen opnieuw geopend vanwege een probleem met deze webpagina".

Ik heb de IE opnieuw ingesteld via Extra > Internetopties > Tabblad Geavanceerd > Opnieuw Instellen.

De pc teruggezet naar een herstelpunt van vóór de fout.

Tot nu toe is het probleem niet opgelost. Wat kan ik nog meer proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag leek,

Ik zie dat jij 2 virusscanners hebt staan: AVG en F-Secure.

Alvorens we verder gaan, dien je 1 van beide te verwijderen.

Herstart daarna je computer en plaats hier een Nieuw RSIT log.

Test direct ook eens of je al verbetering merkt bij je Internet Explorer.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jion,

Bedankt voor je antwoord. AVG heb ik nooit gehad, nadat bovengenoemde fout optrad is mij geadviseerd om met AVG de pc te scannen. Toen dat niet hielp kreeg ik het advies om ook met Malwarebytes te scannen. Ook dat leverde niet het gewenste resultaat op.

Nu wil ik op jouw verzoek AVG verwijderen maar dat lukt niet, ik ga via het Configuratiescherm naar Programma's en onderdelen, daarna klik op AVG en op Verwijderen.

Na enige tijd wachten klik ik opnieuw op AVG verwijderen omdat er niets gebeurt en dan krijg ik het schermpje: "Wacht totdat het huidige programma is verwijderd of gewijzigd". Maar er gebeurt niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.