Ga naar inhoud

Melding 'IE als standaardbrowser instellen' verwijderen


IE8

Aanbevolen berichten

is het geheim ? a143.gif

vertaald: als je mensen die je willen helpen niet de nodige gegevens bezorgt, kunnen zij je ook niet goed helpen hé? Hoe kan Asus je nu vertellen hoe je in die andere browser (want wellicht moet het dààr ingesteld worden) te werk moet gaan als hij niet weet welke browser je gebruikt ... ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit noodzaak gebruik ik verschillende browsers, om te controleren of html pagina's correct weergegeven worden.

Omdat IE 11 nog steeds niet volledig compatibel is met CSS3, staat Google Chrome als standaard ingesteld.

Om het even welke browser als standaard ingesteld wordt, IE is het hiermee niet eens indien het niet IE zelf is.

Deze opdringerigheid van Microsoft vind ik uitermate vervelend wegens onnodig tijdverlies.

Overal gezocht, bij MS zelf uiteraard geen woord hierover, ook op dit forum dezelfde vraag teruggevonden maar die dateert al van 2009 en biedt geen oplossing.

Indien iemand een oplossing heeft voor dit probleem dan hoor ik het graag.

Indien niet, gelieve dan dit forum niet op te vullen met nutteloze naast-de-kwestie commentaar, daar heeft niemand iets aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze opdringerigheid van Microsoft vind ik uitermate vervelend wegens onnodig tijdverlies.

Overal gezocht, bij MS zelf uiteraard geen woord hierover, ook op dit forum dezelfde vraag teruggevonden maar die dateert al van 2009 en biedt geen oplossing.

Indien iemand een oplossing heeft voor dit probleem dan hoor ik het graag.

Misschien vindt je nergens niks hierover omdat het eigenlijk super eenvoudig zou kunnen zijn.

En te bedenken dat je hier onder de naam IE8 aanwezig bent. xD

Indien je een andere browser als standaard hebt ingesteld en je klikt op de knop "nee, bedankt" komt die melding niet meer.

Ik gebruik Google Chrome en heb als test IE even gereset en dan op knopje nee, bedankt geklikt en erna krijg ik de melding niet meer.

post-23245-1417705883,5221_thumb.png

Indien niet, gelieve dan dit forum niet op te vullen met nutteloze naast-de-kwestie commentaar, daar heeft niemand iets aan.

Heb je daar op PCH al last van gehad?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

IE 11 opent steeds met deze url: res://ieframe.dll/defaultbrowser.htm

Iemand enig idee hoe dit te verwijderen ?

PS:

quote_icon.png Oorspronkelijk geplaatst door IE8

Indien niet, gelieve dan dit forum niet op te vullen met nutteloze naast-de-kwestie commentaar, daar heeft niemand iets aan.

Heb je daar op PCH al last van gehad?

Ik ben hier al lid sedert 11 juli 2009 en tot hiervoor werd ik steeds uitstekend geholpen, waarvoor hartelijk dank.

Dat jullie op deze vraag kennelijk het antwoord schuldig moeten blijven vind ik helemaal niet erg, het is niet nodig hiervoor stekelige opmerkingen aan mijn adres te posten en elkaar met 7 bedankjes tot nu toe hierin te ondersteunen.

Het antwoord op de gestelde vraag is deze keer duidelijk: ja!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.